går det att avmarkera en tråd från att visa nytt innehåll?

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

går det att avmarkera en tråd från att visa nytt innehåll?

Inlägg av Halvar »

Eftersom det alltid bara är en massa länkar från forgeworlds nyhetsbrev i tråden för forgeworld nyheter s skulle jag vilja få bort så att det inte annonseras att det kommit nytt inlägg i nyheter och rykten kategorin om det ändå bara är den tråden som har något nytt. går det att göra?
Hade jag velat läsa deras nyhetsbrev känner jag spontant att jag nog hade prenumererat på det.
Ja' än't bittä'!

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: går det att avmarkera en tråd från att visa nytt innehål

Inlägg av Ancalagon »

Jag har inte hittat någon sådan funktion. Däremot är det ju inte så jobbigt att klicka på "markera alla trådar som lästa" efter att du kollat in i de du faktiskt är intresserad av :)

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: går det att avmarkera en tråd från att visa nytt innehål

Inlägg av Halvar »

Ancalagon skrev:Jag har inte hittat någon sådan funktion. Däremot är det ju inte så jobbigt att klicka på "markera alla trådar som lästa" efter att du kollat in i de du faktiskt är intresserad av :)
Mjo, men jag har en några kategorier som jag inte ens tittar i, så gör jag det vet jag inte om jag blivit utloggad eller ej.
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: går det att avmarkera en tråd från att visa nytt innehål

Inlägg av Katarsis »

Jag känner tyvärr inte heller till någon sådan funktion. Men någon som är väldigt inne i phpBB3 kanske känner till något plugin eller liknande?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Skriv svar