Någon från Landskrona som spelar Warhammer 40k?
Någon från Landskrona som spelar Warhammer 40k?
Jag har börjat med warhammer 40k, har aldrig spelat men känner mig redo för att börja med det nu.. Jag hade tänkt att spela i Lund men jag skulle gärna vilja träffa någon som spelar i Landskrona också, så vad jag undrar är om det finns någon i Landskrona som skulle vara sugen på att spela med/mot mig någon gång här hemma?
- guildmaster
- Kontakt:
Re: Någon från Landskrona som spelar Warhammer 40k?
Någon som känner någon som spelar 40k i Landskronatrakten?
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
http://www.likstrom.net/ lite tips
Sedan kan jag ju tipsa om www.rydcon.se Ryds spelförening, som ligger lite drygt en timme från karlskrona som erbjuder en av sveriges största (och bästa)
hehe 40k turneringar
Sedan kan jag ju tipsa om www.rydcon.se Ryds spelförening, som ligger lite drygt en timme från karlskrona som erbjuder en av sveriges största (och bästa)
Landskrona och karlskrona är inte riktigt samma ställe 
nä det är inte riktigt det
ser dåligt ut med landskrona spelare.. tråkigt men jag kanske träffar nån senare
Jag har funderat på att börja med Warhammer 40k, bor strax utanför Landskrona i saxtorp. Har lirat en del Warhammer fantasy med mina brödrar och nån vän, men är intresserad av 40k med , har inga modeller till det som det ser ut nu men det går ju att ordna 
Ja det låter bra, tycker att du ska satsa på det då o övertala dina brödrar osså så blir det perfekt 
Finns en kille som heter Björn, vet inte om han är med här, som bor i Landskrona och som spelar på DMF i Lund då och då. Annars är nog DMF närmaste ställe med regelbundet spel. Måndagkvällar är det alltid folk som spelar figurspel.
Vi har spelförening i Helsingborg, www.spelamera.se
Mycket 40K mycke brädspel, warmachine, lite fantasy, massa kortspel....
Vi lirar 40K varje lördag på schema, annars när folk känner för det!
Mycket 40K mycke brädspel, warmachine, lite fantasy, massa kortspel....
Vi lirar 40K varje lördag på schema, annars när folk känner för det!
Tack för tipsen, DMF hade jag redan planerat att börja gå på så jag kanske träffar nån där då. Jag ska även prova på ditt tips Willow242 o åka till helsingborg på nån lördag så får jag se hur det ser ut där. Söker dock fortfarnade någon i/närheten av Landskrona att spela med eller om det finns nån lokal i Landskrona