Förstärkningar
Re: Förstärkningar
Man borde veta bättre än att nämna folk vid namn, man glömmer alltid någon!
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."
-
Gonka Koff
Tavast fick en grabb i våras och Frigge en tjej i vintras. Nu är vi pappor snart i maroritet
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Får hålla sambon från att läsa här, så hon inte får några idéer. 
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
-
Silversixx
Vad snackar du om?Gonka Koff skrev:Stort grattis!
Vi har lyckats få till en väldans massa 40k-barn det senaste året! Jag känner till 6 st. Jag utgår från att fler än jag nu planerar en elitkarriär för den lille. Vad sägs om ett knatteläger sommaren 2022?
Min dotter ska få en gedigen utbildning, sen ska hon förföra en riktigt rik man och leva lyckligt som fotomodell och kirurg med intresse för hästar...
Du menar att hon ska gå i fars fotspår?
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Jag blev helt varm inombords av dom två posterna innan min...
Och grattis igen Björn!
Bara lite drygt fem månader tills du börjar spela 40k igen!
Och grattis igen Björn!
Bara lite drygt fem månader tills du börjar spela 40k igen!
Ska vi boka in nyårsdagen för en match? Gör gärna comeback mot dig!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Gött att följa traditionen att Rapp även då kommer va bakfull.
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Officiellt Grattis!
Jag har ju redan grattat
Jag har ju redan grattat
Måla?!? Jag har fått lillan att gilla orker. Det gäller att få dem att fastna för osten direkt. Fast hon vill bara pussa orkerna vilket känns lite ... fel.HeadWar skrev: Oy, jag då? August kan redan säga namnen på flera av färgburkarna, jag tänker hårdträna honom till att måla mina arméer så att jag kan vinna Best Painted. (Rosa är dock favoritfärgen, så det får väl bli Slaanesh-tema antar jag.)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.