40k film
Re: 40k film
ja farsister brukar ju profileras som good guys... 
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Det heter faster. Din fars sister är din faster.Nefrums skrev:ja farsister brukar ju profileras som good guys...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
de framställs inte heller så ofta som särskilt goda. Men med mycket salt på funkar de..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
ja din fars isterkorv brukar vara tämligen salt.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Fundera på den förolämpningen ett tag till i ditt huvud Jeppa...Nefrums skrev:ja din fars isterkorv brukar vara tämligen salt.
haha. det är ju en förolämpning om du tycker det är fel att din pappa leker med honom =)Jocke Rapp skrev:Fundera på den förolämpningen ett tag till i ditt huvud Jeppa...Nefrums skrev:ja din fars isterkorv brukar vara tämligen salt.
men annars får det nog räknas som en FAIL! =)
- black templars @ time of ending -
Tack. Nu kan jag inte äta isterkorv längre. 
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
-
Silversixx
Kan ju annars vara årets förolämpning!Jocke Rapp skrev:Fundera på den förolämpningen ett tag till i ditt huvud Jeppa...Nefrums skrev:ja din fars isterkorv brukar vara tämligen salt.
Jag skrattade högt i alla fall!
- speedfreek