Ros till Alphaspel!

För allmänt skitsnack
Användarvisningsbild
Cozzan
Inlägg: 119
Blev medlem: 27 jun 2013, 21:12
Ort: Alingsås

Ros till Alphaspel!

Inlägg av Cozzan »

Fick min beställning levererad idag, Och slutade precis (Tiden detta postas) jobbet, Lång dag på jobbet.. :cry:
Hämtade det och insåg att det blivit en mixup med specifikt det jag beställde och en väldigt snarlik låda på namnet.

Tänkte, f****n nu lär jag ju skicka massa mail och gå igenom massa trassel pga detta så när jag kollade upp mailen så hittade jag även ett nummer.
Tänkte, Ingen lär ju svara såhär sent men värt ett försök! Fick svar på nästan första tonen! Varvid en väldigt hjälpsam kille löste detta galant!
Och det vart även plus i kanten, Så all things considered så är jag helnöjd med händelseförloppet och både har och kommer verkligen handla där igen!

Om du som svarade i telefonen hänger här så vill jag bara tacka igen och meddela att ni behåller en kund som hädanefter kommer göra mer än vad jag brukar
utav mina inköp hos ert istället för på andra platser!

En ros till dig och er på Alphaspel!

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Ros till Alphaspel!

Inlägg av Röde »

Good for you...

Min egen erfarenhet av Alphaspel är inte lika mycket fjärilar och regnbågar.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Cozzan
Inlägg: 119
Blev medlem: 27 jun 2013, 21:12
Ort: Alingsås

Re: Ros till Alphaspel!

Inlägg av Cozzan »

Det var ju tråkigt, Guess theres sunny days and rainy days with everything!

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Ros till Alphaspel!

Inlägg av Gonka Koff »

Jag har bara goda erfarenheter av Alphaspel. Dom har ett grymt sortiment i butiken och levererar snabbt när jag handlar.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: Ros till Alphaspel!

Inlägg av Ancalagon »

Samma här. Har spenderat galna summor där. De är alltid bra och trevliga :)

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Ros till Alphaspel!

Inlägg av Flogger »

Beställde precis böcker till föreningen där. Enda butiken i Sverige som hade allt i lager samt snabb leverans.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Skriv svar