Tror ni jag kan måla upp...

För allmänt skitsnack
DBAPacke
Inlägg: 26
Blev medlem: 03 aug 2009, 17:03

Tror ni jag kan måla upp...

Inlägg av DBAPacke »

..en SilverSkulls styrka till Defcon? detta är lite en kontaktannons till de som känner mig sen innan för jag undrar vilka av de gamla som hänger här.
Iallafall får jag kontoutdrag årligen till FFFF. Tyckte det var på mitt ansvar som kassör att inte säga upp kontot som var tomt (typ tre spänn) då det kostade 50spänn för uppsägningen.
Men jag är (påväg) tillbaks. Höll på att dö i vintras men ändrar för fullt på mitt liv vilket innebär mer måla/bygga/spela.
Vad gäller mina marines så grundar jag med fyra tacs. Termosarna är målade.

Simon Talltorp
Inlägg: 238
Blev medlem: 22 mar 2009, 16:00

Re: Tror ni jag kan måla upp...

Inlägg av Simon Talltorp »

Hej Packe! Det var ett tag sen! Kul att höra att du vill göra något nytt och positivt med ditt liv igen! Klart att du hinner måla upp en arme på fem, nästan sex månader.
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

DBAPacke
Inlägg: 26
Blev medlem: 03 aug 2009, 17:03

Re: Tror ni jag kan måla upp...

Inlägg av DBAPacke »

Tjeena Tallarn. Så du satsar på 40k nu? Vad kör du med och går det bra?
Jo jag fick bergströms gamla marines och har köpt mig en codex men måste ta mig en vurpa på re-hab. Men vafan, känner mig säker på att bli klar ändå till defcon. Inte direkt svåraste färgerna att måla och ett par gubbar är klara.

Gascogne
Inlägg: 63
Blev medlem: 09 jul 2009, 00:41

Re: Tror ni jag kan måla upp...

Inlägg av Gascogne »

Det är klart att du kan måla klart dina Silverskulls till DefCon Packe.

Talla, kör på Orks. :mrgreen:

Själv går det trögt för mina orks eftersom jag saknar en massa ork boyz och bitz...
Men jag har även en Space Marine armé under uppbyggnad, Red Scorpions och jag tror nästan att den blir klar förre mina orks om jag inte får tag på det jag behöver till orks'en..

Gascogne=Wolf. ;)

DBAPacke
Inlägg: 26
Blev medlem: 03 aug 2009, 17:03

Re: Tror ni jag kan måla upp...

Inlägg av DBAPacke »

Tjenna Wolf. Kan du slå mig en signal, har slut på telefonpengar

DBAPacke
Inlägg: 26
Blev medlem: 03 aug 2009, 17:03

Re: Tror ni jag kan måla upp...

Inlägg av DBAPacke »

Min "semester" kommer nog att bli för lång för att jag ska kunna ställa upp seriöst eller över huvud taget på defcon.
Men jag kommer att få en hel del tid till att måla så jag sätter upp som mål en arme klar innan årets slut. Kan komma med rapporter hur det går. Delmål ett är 3 tacs & 1 assault. Ska kolla om jag kan lägga upp bilder under tiden.

Skriv svar