StarCraft = Warhammer?

För allmänt skitsnack
carmelo
Inlägg: 1
Blev medlem: 03 jan 2014, 13:59
Ort: Stockholm

Re: StarCraft = Warhammer?

Inlägg av carmelo »

Starcraft är definitivt ett bättre spel enligt mig. Jag har spelat det i över 3 år nu.

Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

Re: StarCraft = Warhammer?

Inlägg av L3go »

carmelo skrev:Starcraft är definitivt ett bättre spel enligt mig. Jag har spelat det i över 3 år nu.
Nu tänker jag vara då där typiskt mellanmjölkssvensk och säga är inte det ungefär som att säga att hallonsylt är godare än lingonsylt?

Visst har kanske SC bättre balans, men 40k's fluff springer ju varv runt fluffen i SC.


"Opinions are like assholes..."
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

voigtan
Inlägg: 74
Blev medlem: 13 jun 2011, 15:12

Re: StarCraft = Warhammer?

Inlägg av voigtan »

L3go skrev:
carmelo skrev:Starcraft är definitivt ett bättre spel enligt mig. Jag har spelat det i över 3 år nu.
Nu tänker jag vara då där typiskt mellanmjölkssvensk och säga är inte det ungefär som att säga att hallonsylt är godare än lingonsylt?

Visst har kanske SC bättre balans, men 40k's fluff springer ju varv runt fluffen i SC.


"Opinions are like assholes..."
Tror killen är en bot av något slag, han hade en signatur till en låne-sajt... så jag skulle nog inte mata trollen för mycket och inte lägga för mycket krut inlägget ;)

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: StarCraft = Warhammer?

Inlägg av Röde »

L3go skrev: "Opinions are like assholes..."
Vilket fick mig att tänka på...

Bild


Sorry om jag gick off topic...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

Re: StarCraft = Warhammer?

Inlägg av L3go »

@Voigtan: don't worry. om det var en bot offrade jag 10-15 sekunder för ingenting. jag får väl ta igen det genom att gå och lägga mig 10-15 sekunder senare ikväll (läs: inatt).


fast som betalning fick jag se bilden från....

@Röde: tack. jag behövde ett gott skratt efter dagens arbetspass. :lol:
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Skriv svar