Säljer en oöppnad Dark Eldar Battleforce!
600 eller högstbjudande
(Säljes) Dark Eldar Battleforce NY
Moderator: Katarsis
Re: (Säljes) Dark Eldar Battleforce NY
Du har PM=)
- DarkMessiah
(Säljes) Dark Eldar Battleforce NY
Och då kan man få hem den lagom till Jul också..DarkMessiah skrev:En ny kostar 590 med frakt från wayland games..
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
i dagsläget liggen en sådan+frakt på 662,90:- från wayland, lägg där till längre frakttid.DarkMessiah skrev:En ny kostar 590 med frakt från wayland games..
63:- billigare och betydligt snabbare får du hem den från mig!
- DarkMessiah
66,41 € (pris med frakt)* 8.58 i valutakurs = ca 570 idag..
Så jag vete attsingen hur du räknat men..
Och för mig är sällan leveranstid nåt bekymmer, det överlåter jag till stressade människor
Och du är inte 63:- billigare, då du inte räknat med frakten.. Så i runda slängar skulle du bli ca 90 kr dyrare än Wayland..
Jag är inte intresserade men tycker det är lustigt att du försöker ta mer än en ny låda kostar..
Och för mig är sällan leveranstid nåt bekymmer, det överlåter jag till stressade människor
Och du är inte 63:- billigare, då du inte räknat med frakten.. Så i runda slängar skulle du bli ca 90 kr dyrare än Wayland..
Jag är inte intresserade men tycker det är lustigt att du försöker ta mer än en ny låda kostar..
Men vad är det för diskussion?
Handla eller låt bli. Lämna prutandet till de som är intresserade.
(@ roger40k. Ursäkta ytterligare ett inlägg som inte är ett bud på det du säljer.)
Handla eller låt bli. Lämna prutandet till de som är intresserade.
(@ roger40k. Ursäkta ytterligare ett inlägg som inte är ett bud på det du säljer.)
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Denna låda är ny!DarkMessiah skrev:66,41 € (pris med frakt)* 8.58 i valutakurs = ca 570 idag..
Hoppsan, det var valutakonverteraren som strulade med beräkningen. Men wayland är strax över 60:- billigare då. Mitt pris
inkluderar frakt. Så för dem som vill ha grejerna snabbt kan det vara en bra affär, och bli billigare om valutan stiger eller tull tillkommer:)