Nu är det så att jag påbörjat Warhammer 40k med en Space Marine armé och vill då bli av med allt jag har, gärna i en bytes transaktion med det är klart att kontanter funkar.
Skicket är felfritt om jag inte skriver annat, det mesta av skavens är grundsprayade i brunt, vissa av rat ogresen har fått sin bas grundad i sand.
Det jag vill byte/sälja är följande:
1 Skaven Codex (Väldigt bra skick.)
1 Skaven Warlord
1 Skaven Engineer
100x Clanrats/slaves (inklusive bannerbearer, champions och musicians för respektive kompani)
1 Skaven Warpfire Thrower
1 Skaven Poisoned Wind Mortar
1 Master Moulder
4 Rat Ogres, 3 Skaven Pack Masters & 6 Giant Rats
1 Hellpit Abomination
-
8 Lizardmen Saurus Warriors (köpta på slutet av 90talet)
6 Minotaurs/Beastmen av något slag, misstänker att de är Chaos units före beastmen fick sin egna armé på heltid. (Köpta på slutet av 90talet)
12 Dwarf Warriors (inkl. Musician, standard bearer, standard bearer)
1 Dwarf Cannon with 3man crewet. (Kanon och en gubbe målade, du bör se på bild för att avgöra kvalité, spelbart men lägre än min nuvarande standard helt klart.)
4 Empire Spearmen, 4 Riflemen, 4 Pilbågsskyttar, från 90-talet/tidigt 2000tals startar-boxen med Orcher och Empire. Vissa målade, i klassiska Empire färger. Definitivt godkänt.
16 Dark Elf Spearmen (mitten av 2000talet)
1 Dark Elf Cold One Chariot i metall (mitten av 2000talet)
3-4 Executioners i metall (köpta slutet av 90talet)
Somsagt, det är jäkligt blandat och vissa saker är målade, orörda, (för) gamla men kan vara av intresse för den som tycker om dessa modeller, är sugen på variation eller vill hitta på en egen konversion. Därför jag främst letar byte, gör vi ett byte av någorlunda storlek (säg att du är ute efter skavens) så slänger jag gärna med de andra bara för att bli av med de. Snygga vitrinskåpet ska ju vara fyllt med balla 40k figurer
Jag är främst ute efter Vanilla Space Marines, men hojta gärna till med vad det än är från 40k universumet (terräng?) eller etc. Jag är villig och göra en "dålig deal" bara för att bli av med skiten.
Träffas helst upp i Stockholm, hojta för bilder eller ifall du undrar något, jag nås helst på edward_jpf@hotmail.com
Ha de gött!