Blandade GW-produkter bortskänkes till behövande!

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2400
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Blandade GW-produkter bortskänkes till behövande!

Inlägg av Kaptenen »

LillePer skrev:Sugen på den horrorn som är hel! Sen ska jag kolla med en föreningskompis vars barn var sugen på LotR.
Bra, kolla om de vill ha Uruk Hais! Du har första tjing på Horrorn.
Jag kan operera på Beastmannen som har andra handen och skicka med den också om du vill ha båda då.

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2400
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Blandade GW-produkter bortskänkes till behövande!

Inlägg av Kaptenen »

Gullberg skrev:Eldar korten hade passat perfekt då jag ska starta upp en eldar arme nu precis. :D
Bra, då får du dem!
Jag återkommer till dig gällande fraktsätt när allt är borta.

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2400
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Blandade GW-produkter bortskänkes till behövande!

Inlägg av Kaptenen »

BigBrown skrev:Haha, schysst!

Ja bikerbaserna skulle jag gärna ta, jag har nämligen några ravenwing bikers som jag konverterat till chaos och de har ju sina fina rundade baser... Men! Efter detta blev gjort fick jag även tag i ett gäng klassiska Chaos bikers som helt saknar bas, vilket gör det hela till en ful blandning. Därför hade jag gärna mottagit baserna för att göra mitt motorcykelgäng enhetligt.

Blir det några baser över så efterskänkes de givetvis :mrgreen:
Taget! Återkommer till dig sedan när allt är borta gällande fraktsätt.

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2400
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Blandade GW-produkter bortskänkes till behövande!

Inlägg av Kaptenen »

Simb4 skrev:Jag skulle vara intresserad av träningarna :)

Delvis för att spela med själv för att det var riktigt snygga men också för att flickvännen är stort fan av Tolkien och hans värld :)
Ah flickvänskortet - klart du ska ha dem!
Återkommer till dig sen när allt är borta för fraktsätt!

Användarvisningsbild
Simb4
Inlägg: 323
Blev medlem: 20 apr 2012, 00:19
Ort: Stockholm

Re: Blandade GW-produkter bortskänkes till behövande!

Inlägg av Simb4 »

Ah flickvänskortet - klart du ska ha dem!
Återkommer till dig sen när allt är borta för fraktsätt!
Gött :)

starglow
Inlägg: 35
Blev medlem: 16 feb 2014, 18:16

Re: Blandade GW-produkter bortskänkes till behövande!

Inlägg av starglow »

Kaptenen skrev:
starglow skrev:Hej där, är Intresserad av objekt Nr 1. Håller på och filar på min Blood Angels Armé som börjar bli turneringsklar. Har en sanguinary priest som verkar fungera bra. HAde dock varit coolt att ha MR Cobulo istället! Kommer garanterat användas, och målas omgående! Har en liten fetisch för special karaktärer så brukar samla på mig alla jag kan!
Bra motivering! Taget!
Återkommer till dig gällande frakt när alla grejerna är borta!


tack ja gör gärna det :D

Longbeard
Inlägg: 40
Blev medlem: 01 apr 2012, 10:03

Re: Blandade GW-produkter bortskänkes till behövande!

Inlägg av Longbeard »

Är väldigt intresserad av objekt 6, den fagra damen, tror jag, skulle vara en formidabel självförtroende boost för mitt hafling gäng, och tro mig de behöver det... :)

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Blandade GW-produkter bortskänkes till behövande!

Inlägg av LillePer »

Kaptenen skrev:
LillePer skrev:Sugen på den horrorn som är hel! Sen ska jag kolla med en föreningskompis vars barn var sugen på LotR.
Bra, kolla om de vill ha Uruk Hais! Du har första tjing på Horrorn.
Jag kan operera på Beastmannen som har andra handen och skicka med den också om du vill ha båda då.
Nej inte ska du behöva skära i modeller. Tänkte köra den som tzeentch herald bland mina horrors så 1 räcker gott.
Mycket tack! Skicka ett PM om fraktsätt senare, kanske vi kan samköra något åt västkustshållet.

Användarvisningsbild
John_F
Inlägg: 1022
Blev medlem: 04 maj 2012, 08:29

Re: Blandade GW-produkter bortskänkes till behövande!

Inlägg av John_F »

Hej, jag är väldigt intresserad av dina scouts! Det jag saknar till mina space marines är billiga troops och jag är less på att alliera in IG som inte ens är målade i mitt scema! Jag kan skicka tillbaka bilder när de är målade!

Är även intresserad av terminator ccw, då jag äntligen köpt på mig ett gäng terminators från DV som jag gärna vill konvertera till ass term.

Den bästa motiveringen är dock att sjörövare spöar ninjor vilken dag som helst. Även bakbundna och enbenta.

Med vänlig hälsning, John

hávamál
Inlägg: 13
Blev medlem: 07 nov 2012, 23:17

Re: Blandade GW-produkter bortskänkes till behövande!

Inlägg av hávamál »

The Black Templars require more Neophytes to purge the enemies of the Imperium and with these new recruits we will be able to field even more crusader squads! (eller ja.. mer än en som innehåller neophytes iaf)
So grant us these fine soldiers and the enemies of the Imperium shall know fear ones again! Also the Inquisition demands it! =I=

Ave Imperator!


(dvs dibs på objekt 15 om de inte redan är tagna)

Skriv svar