Kom igen gott folk, leta i era bitslådor kolla på figurer ni inte använder. Behöver er hjälp med att lokalisera dessa små bits
[sökes] SM Heavy Weapons + lite bits
Moderator: Katarsis
Re: [sökes] SM Heavy Weapons + lite bits
@Röde: jo det är en lösning jag helt är på, köpa var sin låda o splitta sakerna?
Kom igen gott folk, leta i era bitslådor kolla på figurer ni inte använder. Behöver er hjälp med att lokalisera dessa små bits
Cyclonen hittad, nu är det resten kvar
Till när behöver du dem? Tror jag har 2-3 combiplasmor liggande... nånstans...
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
@Arioch. Ser ut som om combi-plasmorna löst sig, får se om jag behöver fler
ok...första posten ändrad, behöver verkligen Combi-plasmor
3st Combi Plasmor
För projektets färdigställande så är de´jätte viktiga, ingen alls som sitter på nån enstaka eller mer???
3st Combi Plasmor
För projektets färdigställande så är de´jätte viktiga, ingen alls som sitter på nån enstaka eller mer???
- speedfreek
plasma pistol från assault marines + bolter = combi-plasma
Precis, duger det här: 
Den tog flera minuter =)

Den tog flera minuter =)
En bild säger mer än 1000 kaniner
Jag har fått betalt för mitt Death Company så jag kan när som helst splitta på 2 lådor Devastators. Säg till bara.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Jag är på jakt efter två multimelta marines, så om Röde inte specifikt är ute efter dem skulle jag kunna vara med på ett hörn när det gäller att dela på två lådor devastators. Låter det intressant?
Elden är det viktigaste medlet för strid.
jag är inte intresserad av att bygga egna combi vapen då jag är rätt dålig på sånt små pill.
Vore jätte glad om jag kunde få ihop 5st combi-plasmor tills BlomCon nu i juni, snälla leta i era bits lådor. Vill ni har en slant för dem så fine by me
Har en del SW termintaor bits över (SS, chainfist, powerfists, ass-cannon, Heavy flamer etc.)
Även massor av vanlig SW bits.
Vore jätte glad om jag kunde få ihop 5st combi-plasmor tills BlomCon nu i juni, snälla leta i era bits lådor. Vill ni har en slant för dem så fine by me
Har en del SW termintaor bits över (SS, chainfist, powerfists, ass-cannon, Heavy flamer etc.)
Även massor av vanlig SW bits.