Köpes Valhallans

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Neth_Oni

Re: Köpes Valhallans

Inlägg av Neth_Oni »

Kan absolut vänta, jag har inte bråttom :)

Du kan ju skicka ett pm med hur du vill att jag ska betala och vart

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

bumpar tråden, söker fortfarande valhallans :)

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Jag har tre killar med lasguns...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Nu bumpar jag tråden och undrar om du är intresserad av tre gossar från frostigaste Sibirien..? :P
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

ah, ser man på, såg inte att någon svarat tidigare. Jag är absolut intresserad. Hur mycket vill du ha för dem? Och ska du kanske till gothcon i påsk (skulle man kunna slippa den annars ganska höga fraktkostnaden för endast 3 gubbar)?

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Jag ska till GothCon, så det går att ordna. :D Vad tror herrn om en femtiolapp för de tre? :?:

Borde dessutom ha en del OldSchool lascannons och autocannons, dock inte med rätt sorts besättning.

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

ah, jag tar gärna storbössorna också :)

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Ska inventera i helgen, borde finnas tre av varje (undrar om inte en Heavy Bolter borde finnas där nånstans också). Vad kan du tänka dig att lägga för såna?

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

Jag hittade aldrig personen på gothcon som här går vid aliaset Serpent, så får be om ursäkt att du fick släpa extra modeller i onödan. Lyckades efteråt även glömma bort den här tråden, men jag söker fortfarande Valhallans. Så hojta till här om ni vill bli av med dem (och Serpent om vi kanske kan ta det på klassiska sättet, med brev)?

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Det går att ordna. Gubbarna åkte tåg till Göteborg och finns kvar här. Business?

Skriv svar