Är det någon här inne som är sugen på deathwatch och skulle vilja köpa loss deathwatchmodellerna?
Jag är nämligen enbart ute efter nidsfigurerna och säljer gärna alla SM om det går. Helst i grupp till någon i Stockholm för att slippa bök, men kan tänka mig att dela upp och skicka i delar också.
Splitta på kommande deathwatchboxen?
Moderator: Katarsis
Re: Splitta på kommande deathwatchboxen?
Hur mycket hade du tänkt dig för gubbarna? Det är ju inte direkt hälften av lådan 
Jag är mest ute efter att sänka kostnaden på nids snarare än att göra en vinst. Så sätt ett skäligt pris och om ingen annan vill ge ett ton mer pengar så är jag game 
Nu vet jag inte vad lådan kommer kosta men men ryktena säger typ 1200:- så säg en fjärdedel? 300spänn
-
Claimh_Solais
Tar gärna alla marinsen för 300kr
(men bor ej i stholm så får bli posten , står för frakten isf)
Tror du missförstått Solais, det är jag som erbjuder 300 för marinernaClaimh_Solais skrev:Tar gärna alla marinsen för 300kr(men bor ej i stholm så får bli posten , står för frakten isf)
I mitt tycke har du första tjing Naz87, men jag ser gärna att summan går uppåt lite. Marinesen är inte den stora biten av lådan, men det vore gött att få en 350-400. Det är ändå snygga modeller och i alla fall en karaktär?
Vill du ha 350 så får du 350, ska inte bråka över en 50:- lapp