Köpes: Chaos Space Marines Bitz + Annat

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

MarioL
Inlägg: 16
Blev medlem: 09 okt 2016, 13:29

Köpes: Chaos Space Marines Bitz + Annat

Inlägg av MarioL »

Hejsan,

Jag är i svängarna med att sätta igång med min Night Lords armé nu innan 8th edition kommer ut, och det jag är ute efter är CSM bitz för att kunna sätta en prägel på varje marine.

Det jag behöver mest just nu är:

Legs, Backpacks, Arms, Chests osv
Men om ni har annat CSM relaterat så är jag öppen för det, enda kravet jag har är att det new on sprue alt inte prime'at och att priset är resonligt :D

Ps. Jag skulle även kunna tänka mig byta box mot box, har 2 lådor Necron Immortals samt 1 låda Deathwing Command Squad som bara samlar damm, sålänge värdet är ungefär detsamma, vare sig i bitz eller box. Hojta till om ni har något intressant liggandes där hemma.

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: Köpes: Chaos Space Marines Bitz + Annat

Inlägg av Ancalagon »

Tja! Jag har ganska mycket csm upgrade sprues till fordon. Mycket kedjor, spikes etc att använda :) PMa om intresse finnes :)

MarioL
Inlägg: 16
Blev medlem: 09 okt 2016, 13:29

Re: Köpes: Chaos Space Marines Bitz + Annat

Inlägg av MarioL »

Ancalagon skrev:Tja! Jag har ganska mycket csm upgrade sprues till fordon. Mycket kedjor, spikes etc att använda :) PMa om intresse finnes :)
Tjenare,

Tack för svaret.. sprues osv till fordon är en av de sakerna jag har gott om, utan det är karaktärer och bitz till karaktärer jag behöver atm.

Skriv svar