FW Chaos Warhound titan säljes.

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Willow242
Inlägg: 56
Blev medlem: 09 maj 2010, 14:40

FW Chaos Warhound titan säljes.

Inlägg av Willow242 »

Då jag "råkade" kasta en näve med pengar på ett kickstarterprojekt känner jag skuldkänslor över detta och behöver hitta finansiering för det så att inte frugan skall sura på mig allt för mycket.
Så...jag har en FW chaos warhound titan som jag köpte för 7-8 år sedan som jag tänkte kolla om det kan finnas något intresse för.

Jag kan inte hitta att de säljer denna mer på FW men hittade att de säljer vapnen och det är den modellen som vapnet tillhör.
Bestyckningen är en titan plasma blastgun och en titan Vulcan mega bolter.

https://www.forgeworld.co.uk/en-SE/Chao ... r-Left-Arm

Modellen är i princip byggd och pinnad, några större delar är ej monterade för att det skall gå att måla den, men den är rensad, tvättad med mera med mera men omålad. Inuti huvudet har det monterats ett batteri och 2 dioder för att ögonen skall lysa (om man nu önskar det) men skall inte vara några större bekymmer att återställa.

Om något intresse kan finnas så lägger jag gärna upp bilder eller skickar bilder.

Nypris för en warhound på FW är 290 pund för hunden och 43 pund för varje arm = 376 pund vilket kan motsvara en sisådär 4627 rixdaler i dagens penningvärde.
Är öppen för förslag om pris men jag är inte så desperat att jag kör på skambud, då får den stå hemma och vänta....