[SÅLT] Chaos Daemons, chaos och bits

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Pappersbåt
Inlägg: 219
Blev medlem: 26 mar 2012, 19:20
Ort: Halmstad

[SÅLT] Chaos Daemons, chaos och bits

Inlägg av Pappersbåt »

Alltihopa är sålt!

Hej!

Uppenbart att jag håller på att rensa?

Chaos Daemons
Det är nog mest tzeentch och nurgle, finns en del konverteringar jag inte räknar med så de kommer med på köpet om man inte vill att de slängs. En hel del är inte färdigmålat.
Det är bland annat en soul grinder, 8 screamers i metall, 30 Pink horrors, 5 gamla flamers, 9 nurgle flugor, 10 plaguebearers en nurgle prins, en demonprins med magneter, en konverterad prins, en ofärdig Belakor i resin och en gammal lord of change.
1000 kr tänker jag mig någonting eller nått sådär?

Chaos marines
Hade lite konverteringsbehov för några år sedan för att konvertera upp en chaos armé med betoning på nurgle. Den består av mycket ofärdiga gubbar, konverterade chaos spawns, zombies från annat spel, obliterators i metall, en gammal rhino, lite marines osv.
En hundring för lådan?

Bits
En låda med bits, mycket chaos och dark eldar, kanske något space Marine, en del baser som kanske eller kanske inte funkar fortfarande.
En hundring här också?

För bilder får jag hänvisa till Blocketannonsen, vill ni ha mer/bättre bilder eller veta mer så är det bara att hojta till: https://www.blocket.se/vi/89657453.htm

Det finns i Halmstad men jag kan mötas upp i Falkenberg på dagtid vardagar.
Senast redigerad av 1 Pappersbåt, redigerad totalt 25 gånger.
Carl Lagerblad
Lottomannen skrev: Jo, det brukar ju vara lite som en fransk bakfylla. Antingen för mycket ost eller för mycket whine.

Etheru
Inlägg: 27
Blev medlem: 05 aug 2012, 11:27
Ort: Torsby

Re: [Säljes] Chaos Daemons, chaos och bits

Inlägg av Etheru »

Antar att du inte vill posta grejerna men om du mot all förmodan inte får sålt det lokalt så är jag intresserad :)

Skriv svar