[SÅLT] Stor Chaos Marines-armé

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

SybariteVI

[SÅLT] Stor Chaos Marines-armé

Inlägg av SybariteVI »

Då jag tyvärr har insett att jag inte har tid för 40k :( så säljer jag av min armé med chaos marines.
Som ni ser är allt förutom en rhino ihopbyggt och många grejer är undercoatade medan en del är målade. Allt ska bort och jag kan mycket väl tänka mig att sälja armén eller delar av den ganska billigt. :) Kom gärna med bud om vad ni kan tänka er att ge för den eller delar av den. Det är så tråkigt att de bara står och samlar damm när jag inte har tid för dem.

jag finns i Göteborg så om det är någon här som vill ha figurerna så går det att sköta utan frakt.

Det jag har är följande:

1 Abaddon (undercoatad. står på klippor) - bild 4
1 Chaos Terminator Lord (omålad, moddad med demonsvärd och muterad combimelta. kappan är lös) - bild 4
1 Chaos Lord i metall (undercoatad, omålat svärd, tunt målat huvud. resinbas) - bild 4
1 Slaanesh Lord (undercoatad, konverterad från Chaplain Cassius, med slaanesh-huvud, svärd och svans osv.) - bild 4
3 Chaos Rhinos (1 målad - ganska tunt, 1 undercoatad med repade dörrar på ovansidan, 1 ny ej ihopbyggd) - bild 5
1 Chaos Land Raider (undercoatad och konverterad med bl a kaossköldar och ett skelett på en påle) - bild 4
6 Chaos Terminators (byggda, 1 av dem är konverterad från en lojalist-termos men resten är original i finfint skick) - bild 4
2 omålade Obliterators (undercoatade. Har fått Terminator-huvuden istället för de förkrympta oblit-huvudena. Står på resinbaser. En av dem har grundlager med metallfärg.) - bild 3
2 målade Obliterators (Målade, ganska tunt och med aningen chippad färg. De har fått andra huvuden oblits huvuden är så små. 1 står på resinbas.) - bild 3
4 Havocs (tunt målade, 3 missile launchers, 1 autocannon, några står på resinbaser) - bild 3
2 Havocs (omålade, 2 lascannons) - bild 3
8 Raptors i metall (tunt målade, 2 meltaguns) - bild 5
5 Noise Marines (omålade, 3 blasters (1 moddad), 1 moddad champ, 1 blastmaster) - bild 4
20 Chaos marines (omålade/undercoatade med blandad utrustning, en del av dem är konverterade med WoC-hjälmar och sköljdar och andra bits, 2 av de omålade är monopose-figurer - resten multipose) - bild 2
16 Chaos marines (målade, med några få omålade bits på 4 figurer) - bild 5
10 Chaos Marines - 9 Blå & 1 rosa (don't ask :p)(målade - för det mesta tunt, champen saknar vänsterarm ser jag nu men jag kan sätta dit en valfri arm med axelskydd om ni vill) - bild 2
jag har även omålade och obyggda Chosen, Chaos Lord och Hellbrute från Dark Vengeance-boxen.

Bild 1
Bild

Bild 2
Bild

Bild 3
Bild

Bild 4
Bild

Bild 5
Bild