Rouge trader, retro: Eldar
Moderator: Katarsis
-
facelessabsalom
Rouge trader, retro: Eldar
Hej!
Allt är OOP, tror jag.
Allt är i metall(tenn), primat vit men också tvättad om inget annat anges. Baser för alla medföljer. Några saknar delar och det nämner jag i listan. Det som finns är:
1x Warlock, primad vit. 100kr
1x Avatar målat i grönt (OBS! Lilla modellen på 25mm bas!). Denna saknar även sin högra arm och svärd. 10kr
1x Ghost Warrior, Assassin Executioner, målad och bra skick. 100kr
4x Banshees, ena banshee behöver limma tillbaka sin hand med svärd. 40kr
5x Fire Dragons, målat riktigt snyggt imo, förutom baserna. 50kr
3x Dark Reapers, målat riktigt snyggt imo, förutom baserna. En av dessa saknar sitt vapen, dem andra två behöver limma tillbaka sina vapen. Figurerna med vanliga hjälm verkar ha sina hjälmar lackade, ser blankt ut. 40kr
5x Swooping Hawks, en målad riktigt snygg inklusive vingar. Resterande 4 är inte målade, bra primad och tvättad. En saknar vingar. 50kr
5x Striking Scorpions 50kr
7x omålade Harlies, alltså primad och tvättad. 140kr
11-12x målade Harlies, rätt snygga målade. Kvalién på målningen är lite blandad bland dessa dock, kan beror på att färg har skrapats bort av slitage och dåligt förpackad. Några böjda pistoler och svärd. Går alltid att skrubba rent och börja om... 100kr
2x Death Jesters, målad i samma standard som de målade Harlies. 40kr
Bilder:http://www.flickr.com/photos/97925714@N02/sets
Ghost Warrior: http://www.flickr.com/photos/97925714@N ... 4291698066
Allt för 600kr eller i delar och då gäller bud eller styckpris. Allt finns Stockholm med går väl att posta. Jag byter gärna mot CSM, SM, DE bitz och modeller.
Allt är OOP, tror jag.
Allt är i metall(tenn), primat vit men också tvättad om inget annat anges. Baser för alla medföljer. Några saknar delar och det nämner jag i listan. Det som finns är:
1x Warlock, primad vit. 100kr
1x Avatar målat i grönt (OBS! Lilla modellen på 25mm bas!). Denna saknar även sin högra arm och svärd. 10kr
1x Ghost Warrior, Assassin Executioner, målad och bra skick. 100kr
4x Banshees, ena banshee behöver limma tillbaka sin hand med svärd. 40kr
5x Fire Dragons, målat riktigt snyggt imo, förutom baserna. 50kr
3x Dark Reapers, målat riktigt snyggt imo, förutom baserna. En av dessa saknar sitt vapen, dem andra två behöver limma tillbaka sina vapen. Figurerna med vanliga hjälm verkar ha sina hjälmar lackade, ser blankt ut. 40kr
5x Swooping Hawks, en målad riktigt snygg inklusive vingar. Resterande 4 är inte målade, bra primad och tvättad. En saknar vingar. 50kr
5x Striking Scorpions 50kr
7x omålade Harlies, alltså primad och tvättad. 140kr
11-12x målade Harlies, rätt snygga målade. Kvalién på målningen är lite blandad bland dessa dock, kan beror på att färg har skrapats bort av slitage och dåligt förpackad. Några böjda pistoler och svärd. Går alltid att skrubba rent och börja om... 100kr
2x Death Jesters, målad i samma standard som de målade Harlies. 40kr
Bilder:http://www.flickr.com/photos/97925714@N02/sets
Ghost Warrior: http://www.flickr.com/photos/97925714@N ... 4291698066
Allt för 600kr eller i delar och då gäller bud eller styckpris. Allt finns Stockholm med går väl att posta. Jag byter gärna mot CSM, SM, DE bitz och modeller.
Senast redigerad av 1 facelessabsalom, redigerad totalt 23 gånger.
-
facelessabsalom
Re: Rouge trader, retro: Eldar
Bump och uppdaterat mer priser!
Kan köpa alla figurerna för 500:- inkl frakt.
Har du kvar dina Ovatan Dynasty figurer?
Har du kvar dina Ovatan Dynasty figurer?
-
facelessabsalom
Har en annan som funderar på att köpa allt, väntar in på svar från honom. Vill tyvärr inte gå ner till 500, har redan prissänkt en hel del känner jag.
Min Ovatan Dynasty är inte till salu! Men kul att du fråga, vad hade du tänt för den?
Min Ovatan Dynasty är inte till salu! Men kul att du fråga, vad hade du tänt för den?
Tja har du det kvar? Isf tar jag banshees scorps 11, 12 harlequin och death jesters
Hej,
jag vill gärna köpa dina 5 swooping hawks för 50:- om de finns kvar?
jag vill gärna köpa dina 5 swooping hawks för 50:- om de finns kvar?
Hej
Fick upp bilder på bland annat en Nurgle-gubbe på tron.
Är han till salu?
Fick upp bilder på bland annat en Nurgle-gubbe på tron.
Är han till salu?
-
facelessabsalom
@Xviruz - ja sakerna är kvar, skicka ett PM
@ seijsing - japp men jag måste bara hitta honom. Kommer dröja tre veckor minst dock, han finns i en annan stad...
@ seijsing - japp men jag måste bara hitta honom. Kommer dröja tre veckor minst dock, han finns i en annan stad...