Tjenare.
Min bror säljer av sina Tau. De är riktigt schysst målade och innehåller en del lätta konverteringar.
Säljer de via tradera nu så här en av länkarna.
http://www.tradera.com/warhammer-40k-ta ... _189736504
[Säljes] Målade TAU
Moderator: Katarsis
[Säljes] Målade TAU
- Bilagor
-
- 702014_10151716143838122_929961009_n.jpg
- Allt håller samma stil och nivå på målandet.
- (67.96 KiB) Nerladdad 427 gånger
If you're the last man standing, you're not fighting hard enough
Re: [Säljes] Målade TAU
Hade gärna budat, fast med 0 affärer gjorda på det kontot och ett år eller två av lurendrejerier på trader? Tyvärr inte.
Skrev egentligen bara för att tipsa din bror om att använda vänners tradera/ebay tills han skaffat sig ett gäng affärer (som köpare oftast).
Skrev egentligen bara för att tipsa din bror om att använda vänners tradera/ebay tills han skaffat sig ett gäng affärer (som köpare oftast).
Okej. aa han är helt ny och vet själv känslan att inte vara säker. Det är nog som du säger smart att skaffa sig några omdömen först.
Tack iaf.
Tack iaf.
Kan ju tillägga att jag (Mattias Hägglund) går i god för att min bror inte kommer blåsa någon.
hehee
Fråga din bror om han vill sälja alla sina krötter och hundar till mig till ett kmpis pris =)
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Vet inte om han kan avbryta påbörjad aktion samt att de redan är uppe i överraskande 200kr. 
Det går inte att avbryta något efter första budet 
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"