blir inte en andra secondwave en tredje wave? =)MrCheeze skrev:nope! men har hört att dark eldar ska få en andra seceondwave i maj!
källor på vargarna?
Thunderwolves i september??
Re: Thunderwolves i september??
- black templars @ time of ending -
Efterskvalpet så en andra second wavepaintner skrev:blir inte en andra secondwave en tredje wave? =)MrCheeze skrev:nope! men har hört att dark eldar ska få en andra seceondwave i maj!
källor på vargarna?
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
http://microartstudio.com/forum/viewtop ... =1&t=19701
Äntligen!

Nu hoppas jag bara på att den tredje vargen också får ett par ryttarben.
Äntligen!

Nu hoppas jag bara på att den tredje vargen också får ett par ryttarben.
Jag tycker vargarna ser ut som tygdjur...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Gonka Koff
Precis, det är en jäkla nybörjare! HÄLARNA NER!!!imp skrev:Gillar inte ryttarbenen
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- speedfreek
Som Papa Ds preussiska kultistryttare!
Ser mer ut som en stor lufsig hund än en grym best till varg. Håller med om att vargen var lite sådär