Dark Eldar - Court
Re: Dark Eldar - Court
Bara jag som tycker Ur-Ghulen likanr vampyrerna ifrån Priest? 
Antar att många redan sett dem, men här är resten av modellerna till Courten. Inte bästa kvalité kanske (på bilden).
- Bilagor
-
- Court 001.jpg
- (124.78 KiB) Nerladdad 598 gånger
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
- speedfreek
Tycker tyvärr att orm-mannen är lite fjantigt fantasy, men man kanske vänjer sig.
Tjejen är helt stört snygg och en grymt bra figur att utgå från på alla möjliga kvinnliga konverteringar.
Tjejen är helt stört snygg och en grymt bra figur att utgå från på alla möjliga kvinnliga konverteringar.
Jag är besviken på ormen. Det kan iofs bero på att jag hade väldigt höga förväntningar på den. Den känns mest "meh...".
Lhamean var snygg, även om jag trodde att det skulle vara någon form av alien och inte en eldar. Misstänker att den modellen kommer att dyka upp som Lady Malys en del...
Lhamean var snygg, även om jag trodde att det skulle vara någon form av alien och inte en eldar. Misstänker att den modellen kommer att dyka upp som Lady Malys en del...
Ormen var lite svår.. Funderat länge, känns som den hör hemma i någon dålig sci-fi (det mesta inom genren är ju tyvärr uselt).
Men jag kan tänka mig att spela en hel jävla massa units med dom bara för det hade varit som lizardmens återkomst. Det är ju lite alla småpojkars djur, dom däringa utdöda stora ödlorna.
Fast det får ju inte vara några större enheter.. två minismå, bläh..
Vidare över till bruttan.
Hon ser verkligen stel ut, trodde GW slutat producera statyfigurer. Visst verkar hon ha massa fina detaljer och blir säkert kalasfin med lite konverteringar om man nu orkar.
Eller hatar jag henne bara för dom målat dit en musch för att sticka mig i ögat?
Crazypsykern är ju klart tuffast hittills.
Men jag kan tänka mig att spela en hel jävla massa units med dom bara för det hade varit som lizardmens återkomst. Det är ju lite alla småpojkars djur, dom däringa utdöda stora ödlorna.
Fast det får ju inte vara några större enheter.. två minismå, bläh..
Vidare över till bruttan.
Hon ser verkligen stel ut, trodde GW slutat producera statyfigurer. Visst verkar hon ha massa fina detaljer och blir säkert kalasfin med lite konverteringar om man nu orkar.
Eller hatar jag henne bara för dom målat dit en musch för att sticka mig i ögat?
Crazypsykern är ju klart tuffast hittills.
Ormen är stenhård! 
tycker jag iallafall
tycker jag iallafall
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
På just den modellen tycker jag att det passar bra. När alla andra hoppar omkring och ninjar sig går hon lugnt och adligt runt och ser överlägsen ut. Väldigt "court-like".mindtrix skrev:Hon ser verkligen stel ut, trodde GW slutat producera statyfigurer.