Jeppa-fail!Jacke skrev:Konstigt, jag lyckades få tag på 4st innan Lincon, och de hade flera stycken extra både i butik, och i affärerna på Lincon.Nefrums skrev: men att den är slut i stora delar av världen. Jag väntar fortfarande på att de ska komma in till den lokala affär jag beställt dem..
Daemons
- speedfreek
Re: Daemons
många källor på nätet hävdar att de varit out of stock i 8 veckor från GW US.. men man kanske inte borde lite på saker som står på internet.. specielt när det inte ens var skrivet med stora bokstäver 
- speedfreek
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Snacka om att vara färdig med en modell i god tid.... prinsen var ju med i Planetstrike boken förra sommaren.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
De hade ju med en annan variant på bild i Warriors of Chaos till Fantasy. Men den prinsen släpptes ju aldrig...Yabob skrev:Snacka om att vara färdig med en modell i god tid.... prinsen var ju med i Planetstrike boken förra sommaren.
Det värsta vore om man inte får vingar till den nya, det om något vore fail.
Mej veterligen är det samma prins, då den har exakt samma ben som den "nya" som utannonserats.Jacke skrev: De hade ju med en annan variant på bild i Warriors of Chaos till Fantasy. Men den prinsen släpptes ju aldrig...
Vet inte om folk har sett dessa som jag snubblade över på, hämska tanke, ett annat forum:
Juggernaught
Demon Prince
Mounted Demonettes?
Juggernaught
Demon Prince
Mounted Demonettes?
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Sweet!
Bitsen stämmer med bilderna från länken i början av tråden, prinsen ser riktigt nice ut. Now how do I kill it?
Bitsen stämmer med bilderna från länken i början av tråden, prinsen ser riktigt nice ut. Now how do I kill it?
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!