Nurgle skrev:Dev doc med reroll för cents låter mums!
Visst är det trevligt men jag tycker samtidigt att det är lite tråkigt att de gör en redan kraftfull enhet ännu kraftfullare. Hade hellre sett bättre assault squads och terminators för större variation.
I och för sig blir ju fyra devastators med grav cannons riktigt bra också.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Visst är det trevligt men jag tycker samtidigt att det är lite tråkigt att de gör en redan kraftfull enhet ännu kraftfullare. Hade hellre sett bättre assault squads och terminators för större variation.
Helt sant. Termosarna var det som tände en livslång längtan efter 40k för en sisådär 20 år sen, så vore kul att också kunna spela dem..
Helt sant. Termosarna var det som tände en livslång längtan efter 40k för en sisådär 20 år sen, så vore kul att också kunna spela dem..
I och för sig verkar den där strike force ultra formationen rätt rolig men då saknar jag en enhet termosar, jag har bara 15st just nu.
Däremot är ju dunderhammare/stormsköldar en riktigt bra assault-enhet tycker jag, de mosar ju det mesta när de väl får slå.
Elevatorlake skrev:
Ohhh, nice... Jag har fyra på hyllan som bara väntar på att användas. Drop pods alltså. Jag är nog enda spelaren i världen som har fler drop pods än centurions
Nope. 7 pods, 3 centar (som inte ens fått färg än)
skulle aldrig köpa något så fult som centar.
undrar om det är någon rolig specialkaraktär som alltid har rending warlord traiten så man kan ge den till en heavy bolter devastator enhet?
Elevatorlake skrev:
Ohhh, nice... Jag har fyra på hyllan som bara väntar på att användas. Drop pods alltså. Jag är nog enda spelaren i världen som har fler drop pods än centurions
Nope. 7 pods, 3 centar (som inte ens fått färg än)
skulle aldrig köpa något så fult som centar.
undrar om det är någon rolig specialkaraktär som alltid har rending warlord traiten så man kan ge den till en heavy bolter devastator enhet?
Calgar får enligt uppgift välja sin warlord trait från marine-tabellen.