Forgeworld Nyheter!
Re: Forgeworld Nyheter!
Rhinoupgrade kittet var najs. Äntligen kan man få gamla rhinos i de nyas storlek.
- speedfreek
Snygg och enkel:
Ful och komplicerad:lurräven skrev:
Bara för att man inspireras av de gamla modellerna behöver de inte vara lika detalj-fattiga och fula! Rhinon är ett ypperligt exempel på hur man tar gammal design och moderniserar den till nutida standarden.speedfreek skrev:http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=301929
Senast redigerad av 1 Mutt, redigerad totalt 22 gånger.
- speedfreek
-
Bengtsson den yngre
mycket must-have-vibbar på old school rhinon (FWs)
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Eldar Phantom Titan Power Glaive

Irillyth Phoenix Lord Of The Shadow Spectres

Phoenix Lorden ser onekligen ball ut

Irillyth Phoenix Lord Of The Shadow Spectres

Phoenix Lorden ser onekligen ball ut
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
-
Gonka Koff
Ah, fyfaan va ball! Synd att det bara är trial rules, för hans regler verkar roliga.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
konstiga regler på phoenix lorden. om fienden står exakt 12" ifrån (inte en mikrometer mer eller mindre) så får han bättre invosave. grejen heter dessutom två olika saker, och med tanke på hur lite text han har är det ganska imponerande. han har relentless på två olika ställen. han är jetpack infantry som de andra aspect warriors, inte jump infantry, men han har inte deep strike.
sen att hans speciella phoenix lord förmåga blev acute senses känns lite sisådär. och man vill inte att han ska vara med i ghostlighten eftersom man då förlorar hans heavy3, och han har bara 24" range. hn kan givetvis skjuta på något närmare, men jag är absolut inte imponerad. karandras ger åtminstone stealth och jain zar är bara skitcool, den här snubben/snubbinan känns väldigt meh (framförallt när de kunde gjort en snygg warp spider exarch istället
)
sen att hans speciella phoenix lord förmåga blev acute senses känns lite sisådär. och man vill inte att han ska vara med i ghostlighten eftersom man då förlorar hans heavy3, och han har bara 24" range. hn kan givetvis skjuta på något närmare, men jag är absolut inte imponerad. karandras ger åtminstone stealth och jain zar är bara skitcool, den här snubben/snubbinan känns väldigt meh (framförallt när de kunde gjort en snygg warp spider exarch istället
Ja' än't bittä'!
Alla Jump/Jet Infantry har deepstrike i grundreglerna, eller har en regel som säger att han specifikt inte får deepa?
Alexander Merinen