Stormraven
Re: Stormraven
http://www.image-share.com/ijpg-427-274.html
Denna bild började cirkulera ikväll, som vanligt får den väl tolkas precis som man vill.
Denna bild började cirkulera ikväll, som vanligt får den väl tolkas precis som man vill.
en container med vingar!
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Visst, Valkyrian är inte direkt Aerodynamisk, men detta är bara löjligt... (men jag kommer ändå köpa två)
Alexander Merinen
Den var inte snygg alls. Får hoppas att det bara är bilden och målningen som gör det. För jag känner inte direkt igen några delar och den ser för avancerad ut för att vara ett hembygge.
- Jimmy Johansson
Gah, my eyes.
Om jag någonsin kommer spela med Storm Raven så hoppas jag på att Papa D eller någon annan kan bygga en åt mig...
Om jag någonsin kommer spela med Storm Raven så hoppas jag på att Papa D eller någon annan kan bygga en åt mig...
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
-
Silversixx
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Sjukt ful!
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Längst ner på sidorvingarna är valkyrievingerMortarion skrev:Den var inte snygg alls. Får hoppas att det bara är bilden och målningen som gör det. För jag känner inte direkt igen några delar och den ser för avancerad ut för att vara ett hembygge.
Längst bak är 2st mittdelade valkyrievingbitar.
En av landinggearsen som syns är samma som valkyrie
Det som förbluffar mig är dock hur "glaset" är gjort, för det är lite knepigare att få till bra.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Finns modellglas typ plasticcard fast mycker hårdare & knepigare att bygga i som är skyddad av en "film" som man kan dra bort!Snot skrev:Det som förbluffar mig är dock hur "glaset" är gjort, för det är lite knepigare att få till bra.
Sett många stormravenbyggen med sånt glas!
Exempel denna

Bilden Trukson postade, Jag tycker den ser ut som ett hemmabygge,
Tilläg på snots inlägg!
Rasorback tornbasplatta, Predator sponsor vapen i tornen, Shadowsword Vulcanocannon skyddskåpan där multimeltorna sitter samt Landraider frontramp!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...