A disturbance in the Warp
Re: A disturbance in the Warp
Lite fler:
- Bilagor
-
- Nurglings
- CIMG1130.JPG (58.57 KiB) Visad 1206 gånger
-
- Plaguebearers
- CIMG1129.JPG (57.68 KiB) Visad 1206 gånger
Och de sista:
- Bilagor
-
- Hellflayer
- CIMG1127.JPG (56.76 KiB) Visad 1204 gånger
-
- Exalted Seeker Chariot
- CIMG1128.JPG (60.06 KiB) Visad 1204 gånger
-
- Seeker Chariot
- CIMG1126.JPG (54.54 KiB) Visad 1204 gånger
Nurglings looking awesome!
Nya plaguebearers verkar vara ganska snajsiga också!
Nya plaguebearers verkar vara ganska snajsiga också!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Känns som att det är en liten tillbakagång till de Plaguebearers och Nurglings som fanns innan den nuvarande upplagan av dom.
Jag har alltid föredragit John Blanches tjocka plague bearers men varit för lat för att greenstuffa mina figurer. Nu börjar de riktiga figurerna likna något istället. Den som lever får se helt enkelt.
Jag undrar hur man packar ner sin exalted seeker chariot bara. Känns som piskan går av hur man än gör...
Jag undrar hur man packar ner sin exalted seeker chariot bara. Känns som piskan går av hur man än gör...
...medan jag mest använder fingar, knivar och lim. Och greenstuff emellanåt:speedfreek skrev:Jag bygger bara med rövkorgen
Imperial Fists: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=552
Orker: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=67&t=3327
A disturbance in the Warp
Riktigt fräcka saker. Kommer det med regler i wd också? Eller är det bara teaser
battlefoam kommer nog göra något fint till den, annars får man magneta. antingen basen eller armarna.Ironjens skrev:Jag har alltid föredragit John Blanches tjocka plague bearers men varit för lat för att greenstuffa mina figurer. Nu börjar de riktiga figurerna likna något istället. Den som lever får se helt enkelt.
Ja' än't bittä'!
-
Silvertejp
Jag och mina rena Slaanesh demonarmé kom precis lite i byxorna.
Nurgle-prylarna ser lovande ut. Men Slaanesh-skördetröskan var bedrövligt ful.
-
Silversixx
Harvesting souls.Mortarion skrev:Nurgle-prylarna ser lovande ut. Men Slaanesh-skördetröskan var bedrövligt ful.
Oh yeah.