Kommande 40k släpp?
Re: Kommande 40k släpp?
Awesome, älskar rubbet!
Ezekiel-wannaben <3
Vet inte vad du snackar om, men cultisten är ju jävligt badass!Blom skrev:Allt ser jätte bra ut! Förutom cultisten.. Inte alls som jag ville att den skulle se ut.. sjukt besviken..
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Jag hade föreställt mig någon zealot likande kappa fast lite taggigare tyg och en sliten flak armour harnesk och lite tuffa/fåniga huvuden. krökta knivar och low tech auto guns..daskad skrev:Vet inte vad du snackar om, men cultisten är ju jävligt badass!Blom skrev:Allt ser jätte bra ut! Förutom cultisten.. Inte alls som jag ville att den skulle se ut.. sjukt besviken..
Wow, tänk om GW hade prickat in exakt allt det!Blom skrev:Jag hade föreställt mig någon zealot likande kappa fast lite taggigare tyg och en sliten flak armour harnesk och lite tuffa/fåniga huvuden. krökta knivar och low tech auto guns..daskad skrev:Vet inte vad du snackar om, men cultisten är ju jävligt badass!Blom skrev:Allt ser jätte bra ut! Förutom cultisten.. Inte alls som jag ville att den skulle se ut.. sjukt besviken..
Zealot-cultister är så 90-tal
Lite nyare och fräschare bilder, från dakka:

Fy fan vad Helbrute såg tuff ut..
Och cultisterna är riktigt fina.. blir nog en eller tre starterboxar ;p
Och cultisterna är riktigt fina.. blir nog en eller tre starterboxar ;p
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf