Forgeworld Nyheter!
- speedfreek
Re: Forgeworld Nyheter!
Skitsnygga!
Så borde alla dreadarmar se ut på alla dakkadreads.
Så borde alla dreadarmar se ut på alla dakkadreads.
Inte för att jag vill förstöra din världsbild, men the Matrix är påhittat, 40k är på riktigt.Mutt skrev:Vad är det för problem att byta mag på honom? Har du inte sett the matrix?
En bild säger mer än 1000 kaniner
-
Gonka Koff
Den kommer inte att se lika snygg ut när alla fuskisar sätter vänster arm på höger och tvärtom för att kunna få bra line of sight.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Kanonen är för både vänster och höger arm. Hur menar du nu..?Gonka Koff skrev:Den kommer inte att se lika snygg ut när alla fuskisar sätter vänster arm på höger och tvärtom för att kunna få bra line of sight.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Armarna rakt uppåt och kanonerna framåt får man förmoda. Men är det så viktigt att skaffa sig en liten fördel att man fulifierar sina Forge World-modeller så får man väl göra det.
Borde väl gå under regeln "modelling for advantage". Det vill säga innebära Dreadsock-straff. Med rejält spikig gammal Chaos-Dread.Anton skrev:Armarna rakt uppåt och kanonerna framåt får man förmoda. Men är det så viktigt att skaffa sig en liten fördel att man fulifierar sina Forge World-modeller så får man väl göra det.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Gonka Koff
Sorry, det var en onödig kommentar av mig, var jättetrött igår och började fnittra för mig själv över hur fånig den skulle se ut med armarna över huvudet... nu idag tycker jag nog inte att det är lika superkul 
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- speedfreek
Forgeworld Nyheter!
Jag tycker en fnittrig Gonka är ganska kul...
Särskilt med den rösten som Gonka hade i söndags... 
Efter att amunitionen är slut går han över till pipstöt och pipslag.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.