99 var väl lite att ta i men man ska nog ta det med en ganska stor nypa salt.n00bn skrev:Varför tror du det?SnuffyN skrev:Tycker det ser ganska intressant ut även om jag tror 99% är fake.
I dokumentet står det exakta regler för necronvapen. Om man tittar på när dokumentet skapades så är det innan codex necrons släpptes. Detta faktum samt layouten talar mycket för dokumentets är oförfalskat. De kan naturligtvis lägga till en del ändringar nu i efterhand.
Klart några träffar måste det ju finnas, Några saker som står i denna bok är rycken som gott runt på nätet läng t.ex. ändra spelet ordningen, Feel no pain och lite fler saker. (tror detta kommer att ske)
Men regler som Fast, att man får panga två gånger om man står still vet i fan. Jag som BA spelare gillar ju helt klart detta. Vindicator i BA listor blir ju sjukt hårda. (Jag kanske missar någon regel)
Har bara läst boken lite snabbt, känns helt enkelt inte som detta är ett GW släpp. Känns mer som om det är några med för mycket fritid som kokat ihop något intressant.