Stormraven

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Serpent

Re: Stormraven

Inlägg av Serpent »

speedfreek skrev:Jag förstår ingenting.
Jag tror att de menar att det ser ut som något mangaskepp.

Typ.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

Seriöst kan inte fatta folk som klagar på modellen , blir rätt lack på sådant

1. Det är en helt NY modell , det är positivt (skulle det va en gammal som gjorts om till en ful modell skulle jag förstå gnället)
2. den ÄR inte menad att den ska va vacker , hur vacker är en land raider eller en rhino ? det är ju bara en rektangel på hjul
den ska va en stor klump som flyger det är marines charmen

ända som jag tycker känns skumt är lascannon tornet , kommer nog plocka bort det

är dok mer intresserad av dreden i bakgrunden ... furioso i plast åååh :L

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Både Land Raiders och Rhinos har snygga linjer och bra proportioner. Den här är bara ful, rakt igenom.

paintner

Inlägg av paintner »

HeadWar skrev:Både Land Raiders och Rhinos har snygga linjer och bra proportioner. Den här är bara ful, rakt igenom.
+1
- black templars @ time of ending -

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

paintner skrev:
HeadWar skrev:Både Land Raiders och Rhinos har snygga linjer och bra proportioner. Den här är bara ful, rakt igenom.
+1
++1
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
MrCheeze

Inlägg av MrCheeze »

Vissa tycker den är ful vissa tycker den är tuff! Smaken är som baken grabbar :D

Själv tycker jag den är fulsöt på nått sätt! sen finns det möjlighet att bygga om den alternativt en bra stomme utifall man vill göra nått fränt :D
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

rätt proprtioner på rhino ...yeeah rigth
så du får alltså in 11 marines i en sådan ? ..ne skulle inte tro det proportionerna är helt off där med
men varför ska folk klaga ?

gillar man inte modellen ...skit i att köpa den, att bara skriva "den är skit ful" känns lite meeh

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Claimh_Solais skrev:rätt proprtioner på rhino ...yeeah rigth
så du får alltså in 11 marines i en sådan ? ..ne skulle inte tro det proportionerna är helt off där med
men varför ska folk klaga ?

gillar man inte modellen ...skit i att köpa den, att bara skriva "den är skit ful" känns lite meeh
Nej, man får bara in 10 Marines i en Rhino. Och du förstår uppenbarligen inte vad jag menar med proportioner, det har ingenting att göra med storleken, utan hur de olika måtten som höjd och bredd förhåller sig till varandra.

Stormgrisen ser åtminstone på den där bilden ut att vara alldeles för hög i förhållande till sin längd, och fronten ser ut som en mops eller nåt, alldeles tilltryckt. Vingarna verkar på något märkligt sätt vara fastsatta bakom själva kroppen. Jag ser faktiskt ingenting på den som jag är speciellt förtjust i.

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Du har uppenbarligen aldrig njutit av en hoppborg till kvinna:P

Användarvisningsbild
kelaino

Inlägg av kelaino »

Hoppas att det bara är GW's ovana att fota saker ur fulast möjliga vinkel. Jag vill minnas en del gnäll på DA-båtarna tills folk sett dem IRL. Aja, vi som inte tillber ett lik på en guldstol lär få lida hur den än ser ut...
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-

Skriv svar