systrar i white dwarf
- guildmaster
- Kontakt:
Re: systrar i white dwarf
ser ut som riktigt mycket mög och en mycket sämre/tråkigare lista, då blir det inte mer målat till systrarna på ett bra tag 
- speedfreek
Och jag äger visst inga troop-val längre...
Jag tror man får rida ur stormen och invänta codex, då har vi nog troops igen och en bättre codex. Denna update kommer inte tas emot bra i usa, uk eller resten av gw-världen. Men mer målat på wh blir det inte förens dess. En tanke är faktiskt att spela vidare med gamla codex tills det kommer en ny om det vi sett inscannat är i princip allt som kommer.
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
det är uppenbart inte allt som kommer att vara med.. Det saknas sidor, och det finns inte ens med deras armelista, så man har ju ingen aning om vad som kommer att finnas med, eller hur bra/dåliga saker är..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Codexen ska ju komma i två delar, del 1 med alla enheters information, och del 2 med armylist och kostnader... del 2 ska väl komma med nästa WD i aug?
Fast en d6 Faith points till minst sex faithful enheter, sämre acts, sämre stats, immolator som inte är fast osv är ju inte direkt en bra grund oavsett vad som kommer i andra delen. Här är ju dessutom alla choise, bara själva armelistan med poäng kvar i andra delen om jag inte missförstått helt.Nefrums skrev:det är uppenbart inte allt som kommer att vara med.. Det saknas sidor, och det finns inte ens med deras armelista, så man har ju ingen aning om vad som kommer att finnas med, eller hur bra/dåliga saker är..
Nu ska jag måla mer SW!
- speedfreek
Så har jag också förstått det.
Så det enda nya som skulle kunna komma i nästa WD är enheter helt utan specialregler alls, så ett pyttelitet hopp om skruttegubbar kanske finns ändå.
Och Systrarna måste ju vara alldeles lögligt billiga för att inte bara vara kassa.
Tråkiga kommer de nog vara oavsett.
Så det enda nya som skulle kunna komma i nästa WD är enheter helt utan specialregler alls, så ett pyttelitet hopp om skruttegubbar kanske finns ändå.
Och Systrarna måste ju vara alldeles lögligt billiga för att inte bara vara kassa.
Tråkiga kommer de nog vara oavsett.
-
Gonka Koff
Jag fixar inte att länka från min iphone, men Steleks sågning på YTTH var minst sagt skoningslös!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
http://yesthetruthhurts.com/2011/07/sis ... -battle-2/Gonka Koff skrev:Jag fixar inte att länka från min iphone, men Steleks sågning på YTTH var minst sagt skoningslös!
Vad är det för fel på den där killen? Hur kan man dömma ut codexen innan man läst poängkostnaderna? Så extremt dåliga verkar de väl ändå inte vara?