Forgeworld Nyheter!
-
Gonka Koff
Re: Forgeworld Nyheter!
mjah, att snipers får rending har ju bara effekt mot fordon, förutom mot T8, så de är väl kanske inte jättesuperhype på just det.
Men, faan vikka coola gubbar det var. I mina ögon kan det vara dom ballaste space marinesen någonsin.
Men, faan vikka coola gubbar det var. I mina ögon kan det vara dom ballaste space marinesen någonsin.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Elevatorlake
Precis samma tanke hade jag när jag såg de. Jag kom dock fram till svaret "nej", det finns ju redan snipers från fw där man slipper fila bort grejer.Nurgle skrev:Riktigt tjusiga. Kom på mig själv med att fundera på om det skulle vara värt att fila bort chaptersymbolerna och konvertera till UM.
Senast redigerad av 1 Elevatorlake, redigerad totalt 24 gånger.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Coolt! Har de stealth eller något annat cover? Kan bli en kul enhet.fauh skrev:De har en specialability som ger dem twinlinked och rending en runda vilket är ganska tufft. Sen har samma gubbar även möjlighet att ta combi-flamers... Tänk dig 5 st Twinlinkade rending flamersleidstedt skrev:Ja det är asfet med armor snipers. Synd att snipers suger.
Oh! Får botanisera mera på FW, de har jag helt missat. Låter riktigt najse!Elevatorlake skrev: Precis samma tanke hade jag när jag såg de. Jag kom dock fram till svaret "nej", det finns ju redan snipers från fw där man slipper fila bort grejer.
-
Elevatorlake
För sparkontots skull brukar det vara bättre att inte exponeras alltför länge mot fws utbud...Nurgle skrev:Oh! Får botanisera mera på FW, de har jag helt missat. Låter riktigt najse!Elevatorlake skrev: Precis samma tanke hade jag när jag såg de. Jag kom dock fram till svaret "nej", det finns ju redan snipers från fw där man slipper fila bort grejer.
http://www.forgeworld.co.uk/en-GB/Legio ... econ-Squad
-
Elevatorlake
Väldigt tjock Dread. Ser ut som en av kroppsbyggarna på gamla gymmet i Bollnäs. En sån där bred människa som du aldrig ville stå bredvid under träningen utifall den a) skulle få roidrage eller b) bara bli lite hungrig och käka upp en...
Vad gäller Dreaden så tycker jag nog att den är lite för mycket WarMachine-tjock.
Vad gäller Dreaden så tycker jag nog att den är lite för mycket WarMachine-tjock.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
-
Elevatorlake
Fet i poäng också men 12st str7/ap3 med bs5 och omslag på armour penetration är ju inte så dumt, det andra skjutvapnet gick inte av för hackor heller.Serpent skrev:Väldigt tjock Dread. Ser ut som en av kroppsbyggarna på gamla gymmet i Bollnäs. En sån där bred människa som du aldrig ville stå bredvid under träningen utifall den a) skulle få roidrage eller b) bara bli lite hungrig och käka upp en...
W O W
Vilken modell..
Gillar tanken med gravitronblasten - schwop - hejdå alla MEQ under blasten.
-
Elevatorlake
Själv faller jag alltid pladask för dakka. Vad är det enda som är bättre än quad autocannons? Dubbla quad autocannons!Nurgle skrev:W O WVilken modell..