Titan legions

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Titan legions

Inlägg av Ismeno »

MiniMajs skrev:
Ismeno skrev:Klart du inte blir förvånad.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du kan droppa de smådryga kommentarerna är du bussig. Har du inte nåt konkret att säga är det bättre att låta bli. Vill du mig nåt så är det bara att säga vad du vill rakt ut istället.
Så du vet vad som är bättre för mig? Fascinerande.
Du avstod ju själv att fortsätta argumenten via pm om du minns. ;)

MiniMajs
Inlägg: 244
Blev medlem: 04 apr 2015, 10:31

Re: Titan legions

Inlägg av MiniMajs »

Ismeno skrev:
MiniMajs skrev:
Ismeno skrev:Klart du inte blir förvånad.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du kan droppa de smådryga kommentarerna är du bussig. Har du inte nåt konkret att säga är det bättre att låta bli. Vill du mig nåt så är det bara att säga vad du vill rakt ut istället.
Så du vet vad som är bättre för mig? Fascinerande.
Du avstod ju själv att fortsätta argumenten via pm om du minns. ;)
Som sagt. Droppa detta nu. Jag har sagt att jag ogillar dina dryga kommentarer. Har jag sagt nåt du inte gillar, annat än att jag tycker det är bra att de ändrar skala, så säg exakt vad problemet är. Att sakligt tala om det tråden handlar om kommer jag fortsätta med.

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Titan legions

Inlägg av Ismeno »

MiniMajs skrev:
Ismeno skrev:
MiniMajs skrev: Du kan droppa de smådryga kommentarerna är du bussig. Har du inte nåt konkret att säga är det bättre att låta bli. Vill du mig nåt så är det bara att säga vad du vill rakt ut istället.
Så du vet vad som är bättre för mig? Fascinerande.
Du avstod ju själv att fortsätta argumenten via pm om du minns. ;)
Som sagt. Droppa detta nu. Jag har sagt att jag ogillar dina dryga kommentarer. Har jag sagt nåt du inte gillar, annat än att jag tycker det är bra att de ändrar skala, så säg exakt vad problemet är. Att sakligt tala om det tråden handlar om kommer jag fortsätta med.
Det låter ju bra.

MiniMajs
Inlägg: 244
Blev medlem: 04 apr 2015, 10:31

Re: Titan legions

Inlägg av MiniMajs »

Jag tror allt detta beror på att vi fick en dålig start på forumet. Jag följer med intresse din projekttråd med grymma modeller och diskussionen angående skala tidigare var aldrig menat som nåt personligt, om du nu uppfattat det som det, utan min genuina generella åsikt i frågan.
Så vi gör som kungen och vänder blad och så hoppas jag att vi båda kan bidra till den glada välkomnande stämningen som brukar råda här på forumet även i den här tråden. :)

Sorry för OT.

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Titan legions

Inlägg av Ismeno »

MiniMajs skrev:Jag tror allt detta beror på att vi fick en dålig start på forumet. Jag följer med intresse din projekttråd med grymma modeller och diskussionen angående skala tidigare var aldrig menat som nåt personligt, om du nu uppfattat det som det, utan min genuina generella åsikt i frågan.
Så vi gör som kungen och vänder blad och så hoppas jag att vi båda kan bidra till den glada välkomnande stämningen som brukar råda här på forumet även i den här tråden. :)

Sorry för OT.
Det låter alldeles utmärkt. Jag ber om ursäkt och håller med i det du skriver här ovan.

MiniMajs
Inlägg: 244
Blev medlem: 04 apr 2015, 10:31

Re: Titan legions

Inlägg av MiniMajs »

Cool! Jag ber också om ursäkt för min del i det hela.

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Titan legions

Inlägg av Elevatorlake »

Nu när det blivit kramkalas i tråden passar jag på att krydda med många härliga och detaljerade rykten och spekulationer runt spelet :)

http://www.belloflostsouls.net/2016/07/ ... atest.html

Om den långa texten i slutet av artikeln stämmer kan det här bli hur bra som helst ju!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

MiniMajs
Inlägg: 244
Blev medlem: 04 apr 2015, 10:31

Re: Titan legions

Inlägg av MiniMajs »

Ja, det verkar fantastiskt lovande! :)

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Titan legions

Inlägg av Ismeno »

Fan oxå. Ytterligare ett spel man "måste" ha och som man aldrig kommer hinna spela.... :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skriv svar