Magnus the red

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Spell Familiar
Inlägg: 397
Blev medlem: 02 jun 2015, 10:38

Re: Magnus the red

Inlägg av Spell Familiar »

Jag tycker han är astuff och är jätteglad! Plast 1ksöner och Mange vs Ahriman är precis den fortsättningen på storyn jag har längtat efter!

Visst det kanske är 40k-End-Times men med de knasiga reglerna och Power-Puff-Tåget som har varit kan det omöjligt bli sämre!

Magnus the Red, Daemon Primarch är assnygg!
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

Asphyxate
Inlägg: 366
Blev medlem: 10 okt 2016, 22:30

Re: Magnus the red

Inlägg av Asphyxate »

Gör de 40k Endtimes kan vi ju också få se Primarcher som Guilliman, Russ och Lion el Johnson komma tillbaka levande och kanske Kejsaren själv eventuellt om han kommer ur tronen, tippar på förstnämnda primarcher i plastversioner dock. Släpper de Daemon Prince Primarcher lär de ju släppa nåt tufft för oss goda också för att det ska bli en bättre fight! Den var ju inte överdrivet ful imo men inget jag skulle köpa personligen.

Tror största modellen någonsin blir en fantasy modell om jag ska sätta mina pengar på nåt. Om de inte får för sig en plasttitan eller nåt larvigt. Fast räknas maskiner in här?

leidstedt
Inlägg: 650
Blev medlem: 26 aug 2012, 00:47

Re: Magnus the red

Inlägg av leidstedt »

Jag gillar att du anser att Imperiet är de goda. Det går ju att diskutera ;)

Men jag håller med. Kommer bli en kul jul. DefCon kommer bli kul när alla galna saker har släppts klart.

Asphyxate
Inlägg: 366
Blev medlem: 10 okt 2016, 22:30

Re: Magnus the red

Inlägg av Asphyxate »

leidstedt skrev:Jag gillar att du anser att Imperiet är de goda. Det går ju att diskutera ;)

Men jag håller med. Kommer bli en kul jul. DefCon kommer bli kul när alla galna saker har släppts klart.
Heresy!

Japp, och förutspår en snuskigt dyr jul med massa julklappar åt mig själv. Jag vill samla på mig en större mängd Custodians och Tartaros Pattern Termies så om nån skulle vilja ha MK3 marines och annat när det släpps sen så är jag villig att splitta lite paket. ;)

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Magnus the red

Inlägg av Elevatorlake »

leidstedt skrev:Jag gillar att du anser att Imperiet är de goda. Det går ju att diskutera ;)

Men jag håller med. Kommer bli en kul jul. DefCon kommer bli kul när alla galna saker har släppts klart.
De är inte de goda, de är mänskligheten :)
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Magnus the red

Inlägg av Flygmaskin »

Magnus är ju så jävla asball! Särskilt om man gör honom lite old school. Fimpa hornen och stuffa till så att han blir en cyklop. Tungt! Lutar åt en 1k armé för min del nu.
Människomat, till exempel spannmål.

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Magnus the red

Inlägg av Elevatorlake »

Ett gäng bilder på magnus sprue. Det finns ett svärd med där också samt två ansikten men bägge verkar vara magnus, ingen lord of change tyvärr. Eller kanske tur för då kommer det en till ny fet modell :)

Svårt att se med upplösningen också men ser det inte ut som ett stort centralt placerat öga på det ena ansiktet? :)

http://battlebunnies.blogspot.se/2016/1 ... prues.html
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Magnus the red

Inlägg av Gonka Koff »

Hahaha! Allt var bättre förr!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Yabob
Inlägg: 839
Blev medlem: 13 jan 2009, 14:41
Ort: Linköping

Re: Magnus the red

Inlägg av Yabob »

Enligt ryktena kommer han inte själv heller. Han ska få sällskap av Rubric Marines (vilket förstås är "bekräftat" sedan tidigare), Rubric Terminators, en 40k Ahriman i plast och...... Tzaangors.

Make 40k grrrreeeeeat again! (And make the Space Wolves pay for it.)
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

Användarvisningsbild
Spell Familiar
Inlägg: 397
Blev medlem: 02 jun 2015, 10:38

Re: Magnus the red

Inlägg av Spell Familiar »

Yabob skrev:Enligt ryktena kommer han inte själv heller. Han ska få sällskap av Rubric Marines (vilket förstås är "bekräftat" sedan tidigare), Rubric Terminators, en 40k Ahriman i plast och...... Tzaangors.

Make 40k grrrreeeeeat again! (And make the Space Wolves pay for it.)
*gråter av glädje*

Men är det inte intressant att för nästan precis ett år sen kom ryktena om en thousand sons-daemon kin codex? Jag minns att det utlovades rubric Havocs med ap3 hvybolters :D
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

Skriv svar