FW i 8th?

Har du hört det senaste från GW?
Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: FW i 8th?

Inlägg av Elevatorlake »

Asphyxate skrev:
Elevatorlake skrev:
Asphyxate skrev:Sitter och väntar på nya Custodes modellerna så jag kan beställa Astartes boken samtidigt. Hoppas jag inte får vänta för länga, vill egentligen bara veta Hector Rexs regler. :)
Vilka modeller?
Terminators, Superdread och Konstantin Valdor!
Jaha, jag trodde det var en beställning du väntade på. Ja, de ser jag fram emot också men det är lite tråkigt att man inte kommer kunna spela med de i 40k längre ens i matcher på skoj. Gör de rätt mycket mindre användbara för mig personligen tyvärr även om det naturligtvis inte gör de mindre coola :)
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Asphyxate
Inlägg: 366
Blev medlem: 10 okt 2016, 22:30

Re: FW i 8th?

Inlägg av Asphyxate »

Elevatorlake skrev:Jaha, jag trodde det var en beställning du väntade på. Ja, de ser jag fram emot också men det är lite tråkigt att man inte kommer kunna spela med de i 40k längre ens i matcher på skoj. Gör de rätt mycket mindre användbara för mig personligen tyvärr även om det naturligtvis inte gör de mindre coola :)
Ja, Forge World borde sluta va så lata och släppa lite regler för Custodes i 40k.

Keibo
Inlägg: 161
Blev medlem: 30 sep 2016, 20:49

Re: FW i 8th?

Inlägg av Keibo »

Elevatorlake skrev: Jaha, jag trodde det var en beställning du väntade på. Ja, de ser jag fram emot också men det är lite tråkigt att man inte kommer kunna spela med de i 40k längre ens i matcher på skoj. Gör de rätt mycket mindre användbara för mig personligen tyvärr även om det naturligtvis inte gör de mindre coola :)
Ja de var ju jättetråkiga de vanliga custodesen i 8th! Synd block försvann!

NIB
Inlägg: 263
Blev medlem: 30 maj 2011, 09:48

Re: FW i 8th?

Inlägg av NIB »

Keibo skrev:Kommer nog inte vara tillåtet på t.ex. Fanatic och andra turneringar som icke GW-butiker har. De får ju inte sälja FW:s grejer så varför skulle de? Innebär ju bara mindre intäkter för dem...
+1 tyvärr. Jag tror inte dea plötsligt byter åsikt om Forgeworld, som väl var lika "officiellt" i 7th ed.

Skriv svar