Stormraven
Stormraven
Nån som vet/hört om GW ens kommer att släppa en Stormraven modell?
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
Re: Stormraven
Hett tips är att vänta på Grey Knight-releasen eftersom de med största sannolikhet också kommer att få tillgång till den. I övrigt har man inte hört något. Annars är det ju bara att ta en Land Raider och en Valcyrie och skaka lite.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Såhär kan man bygga stormravens meden valkyrie lite plasticard & ett par etchedbrass symboler! 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- speedfreek
Du glömde säga att du har styckat upp en Land Raider också...
Som speedfreak sa!
dock så har jag inte byggt just den dära har dock bilder på ett par andra ska bara hitta igen kamera sladden!
dock så har jag inte byggt just den dära har dock bilder på ett par andra ska bara hitta igen kamera sladden!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...
Som Toru säger: "En billig hobby är ingen riktig hobby"
En bild säger mer än 1000 kaniner
Han är inte gift...
Well jag skulle väl kunna tänka mig att köpa... men då kan man ju ge sig på att modellen kommer! är väl bara att vänta
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
gemensam ekonomi = mer pengar till din hobby, om du hinner först =)Arioch skrev:Han är inte gift...
- black templars @ time of ending -