Systrar, fler sidor från codex
Systrar, fler sidor från codex
Här finns fler siodor från ett ev. codex: http://natfka.blogspot.com/2011/03/leak ... -page.html
- Bilagor
-
- Redemptionist militia
- Systrar 3.gif (85.23 KiB) Visad 2471 gånger
-
- Arbitrators
- Systrar 2.gif (164.22 KiB) Visad 2474 gånger
-
- Systrar och Arbites
- Systrar 1.gif (313.69 KiB) Visad 2476 gånger
En bild säger mer än 1000 kaniner
Re: Systrar, fler sidor från codex
En till...
- Bilagor
-
- Systrar 4.png
- Vapen
- (150.42 KiB) Nerladdad 1042 gånger
En bild säger mer än 1000 kaniner
Systersquads utan Heavy Flamer? Sjukt tråkigt!!!
Dessutom utan motorsågar? Hej Dreadnought/MC! Vad kul att du ska dräpa alla mina tjejer utan ens en chans att vi kan skada dig...
Dessutom utan motorsågar? Hej Dreadnought/MC! Vad kul att du ska dräpa alla mina tjejer utan ens en chans att vi kan skada dig...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
bra att de har "simple and affordeble firearms widely avalible throught the imperium".
Och att dessa dessutom är bättre än den utrustning Imperial guard använder. Jag menar det är ju logiskt att en yrkes militär inte har lika bra utrustning som thugs med hemgjorda pistoler..
Och att dessa dessutom är bättre än den utrustning Imperial guard använder. Jag menar det är ju logiskt att en yrkes militär inte har lika bra utrustning som thugs med hemgjorda pistoler..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
- speedfreek
Det hör till när man är en T3-gubbe.
Vad jag kan komma på är det bara wyches och hökar som har en rimlig chans mot en dread.
Vad jag kan komma på är det bara wyches och hökar som har en rimlig chans mot en dread.
-
Gonka Koff
jag hjälper dig att komma på seer councils också, men du har en poäng. Jag tycker faktiskt inte att systrarna måste kunna pajja dreads i närstrid. Speciellt inte ifall de kan köpa 5-manna (ehmm -kvinno-) squads med 2 bs4 meltor i rhinos för 105 poäng.speedfreek skrev:Det hör till när man är en T3-gubbe.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Om det faktiskt är ur en "riktig" codex så lär det vara en tidig speltest-kopia. Så man skall nog inte dra alltför stora växlar av vilka val som finns eller inte finns.
Verkar konstigt att skriva så mycket flufftext så tidigt i speltestningen.
kan vara tänkvärt för en fake. men även vara raiktigt då de kanske vill ha input på den delen också.Joppe skrev:Verkar konstigt att skriva så mycket flufftext så tidigt i speltestningen.
sen vet man ju inte hur tidigt i speltestfasen de är.
de läkta speltestkopiorna för GK kom ju ut en halv månad innan kodexen eller nått?
- black templars @ time of ending -
Varför det? Det viktigaste är ju att fluffen stämmer, sedan får man anpassa reglerna.Joppe skrev:Verkar konstigt att skriva så mycket flufftext så tidigt i speltestningen.