Diablo 3

Allt som inte är Warhammer 40,000
Mattias H
Inlägg: 235
Blev medlem: 08 jun 2009, 21:20

Re: Diablo 3

Inlägg av Mattias H »

Min Demon Hunter kite:ar sig igenom spelet för närvarande och verkar gilla Templar mer som följeslagare än Scoundrel, speciellt med lite crowd control-förmågor. :P

Några frågor:

1. Hur mycket kör ni på crafting?

2. Vilken level var ni när ni klarade spelet? Behåller man sin level för at köra vidare på nästa mode så att säga?

3. Har ni nån användning av auction house?

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Diablo 3

Inlägg av daskad »

Om du menade klara spelet som i döda Diablo på inferno så måste du vara 60. Om du menade på normal var jag själv 33 med min Monk. Jag kör dock HC så safe:ade aningen, ville inte dö.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Diablo 3

Inlägg av Röde »

Halloj

En hard core fråga. När man befinner sig i Holy Sanctum och golvet består av brickor som materaliserar sig och sedan försvinner igen. Dör man om de försvinner under fötterna på en? Inte värt att chans på level 32 känns det som...

Tacksam för ett mycket snabbt (och korrekt) svar.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Diablo 3

Inlägg av daskad »

De stannar kvar såfort du ställer dig på dem
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Diablo 3

Inlägg av Röde »

daskad skrev:De stannar kvar såfort du ställer dig på dem
Tackar!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Argos
Inlägg: 1337
Blev medlem: 09 okt 2008, 07:55

Re: Diablo 3

Inlägg av Argos »

Mattias H skrev:Min Demon Hunter kite:ar sig igenom spelet för närvarande och verkar gilla Templar mer som följeslagare än Scoundrel, speciellt med lite crowd control-förmågor. :P

Några frågor:

1. Hur mycket kör ni på crafting?

2. Vilken level var ni när ni klarade spelet? Behåller man sin level för at köra vidare på nästa mode så att säga?

3. Har ni nån användning av auction house?
1: Crafting är ganska meningslöst, liten chans att man får nåt vettigt och dyr prislapp.

2: Mellan lvl 25 och 30 är nog ganska lagom om du inte kör HC, men det beror jättemycket på din utrustning.

3: Auction house ÄR Diablo 3. Din gubbe blir otroligt mycket bättre om du lär dig använda auction house på ett effektivt sätt. Att handla med gubbarna i byn och att crafta är helt meningslöst jämfört med AH.

Lazybones
Inlägg: 39
Blev medlem: 02 okt 2013, 10:39

Re: Diablo 3

Inlägg av Lazybones »

Dom har gjort crafitng anningen bättre. Men hela spelet är lite sönderbrutet eftersom du i regel köper dig gearen och sen grindar mindless till paragon 100. Jag har själv en 100 Barbar.

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Diablo 3

Inlägg av Röde »

Idag nämnde jag för min sambo att Diablo III nu finns på PS3...

Nu ska hela familjen strax sätta igång och spela...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

katzenjammer
Inlägg: 716
Blev medlem: 03 apr 2012, 22:24

Re: Diablo 3

Inlägg av katzenjammer »

Vad roligt! Alla projekt man kan dela med familjen blir 100ggr bättre. Att dela en skärm fungerar rätt bra på konsoll faktiskt.
Flesh is a design fault

Skriv svar