40k MMORPG :D

Allt som inte är Warhammer 40,000
daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

40k MMORPG :D

Inlägg av daskad »

Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

40k MMORPG :D

Inlägg av Flogger »

Suck..dataspelstrams..
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

katzenjammer
Inlägg: 716
Blev medlem: 03 apr 2012, 22:24

Re: 40k MMORPG :D

Inlägg av katzenjammer »

Alltså, när man kollar igenom deras tidigare spel så känns det spontant som om gw valde den sämsta utvecklaren någonsin. Å andra sidan så är dom vana vid licenser.

Ska bli kul att se hur (och om) spelet blir.
Flesh is a design fault

Kerrai
Inlägg: 502
Blev medlem: 04 jul 2009, 16:46
Ort: Mölnlycke

Re: 40k MMORPG :D

Inlägg av Kerrai »

Fall 2015 dock.. världen hinner väll gå under både en och två ggr innan vi får se detta i ljuset
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf

katzenjammer
Inlägg: 716
Blev medlem: 03 apr 2012, 22:24

Re: 40k MMORPG :D

Inlägg av katzenjammer »

http://gamegeex.blogomancer.com/post/12 ... uel-caron/

Ett pvp spel där utvecklarna struntar i balansen, samtidigt som de ska ha folk som balanserar fraktionerna (oj, ett oväder förstörde min bunker. Det går för bra för min sida.)

Det låter inte riktigt som om de vet hur spelare fungerar, jag gissar att mycket kommer ändras innan release. Men det hinner nog läggas ner innan dess!
Flesh is a design fault

Lazybones
Inlägg: 39
Blev medlem: 02 okt 2013, 10:39

Re: 40k MMORPG :D

Inlägg av Lazybones »

Jag spelade aldrig Warhammer Online men att döma av hur utvecklarna och EA skötte spelet så var det en skam för gamesworkshop tycker jag.

Relic har därmeot gjort rättvisa till Warhammer, åtminstone genom Dawn of War Serien anser jag. Creative assembly som gjort de utmärkta Total War spelen skall göra ett warhammer fantasy spel som ajg tror kan bli riktigt bra.

40k är svårt att ge rättvisa men denna studion är något av det mest löjliga jag sett någonsin. Dom lär ju kunna ha valt en bra mycket bättre studio för att utveckla detta.

Skriv svar