Adepticon 2013
Re: Adepticon 2013
Lillen - Flayed ones finns där för att jag har visa problem med RW och Pod SW och dom + non-preset terrain tror jag löser det problemet (har funkat bra på speltest) sen är dom coola och dom förlänger mina D.lord charges om jag vill... finns en stor mängd applications på dom outflank/deepstrike för att hota svaga "hemma" scoring. Ett taktiskt element som funkar bra. Kul att spela med en "dålig" unit också.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Svenska har anlänt! Eller de gjorde vi ett tag sen.
Vi har kommit fram till att det är jobbigt att packa 15 flygare! 15 flygare gott folk! swedish airforce!
sen vi anlände har vi mest ätit god mat och druckit öl ocj fruzen frukt drink!
over and out!
/Blom er källa i staterna
Vi har kommit fram till att det är jobbigt att packa 15 flygare! 15 flygare gott folk! swedish airforce!
sen vi anlände har vi mest ätit god mat och druckit öl ocj fruzen frukt drink!
over and out!
/Blom er källa i staterna
-
Gonka Koff
Ahh, jag antar att ni frossat på Uncle Julios! Försök nu överleva morgondagens övningar med Alan Pyjamapants!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Ja, det stämmer! Var sjukligt gott. Efter det gick vi till Westin och satt i baren till ~8. Både Daniel och Richard somnade i baren! 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Gonka Det stämmer! Bättre Mouthgasm får man leta efter!
Eftersom jag har bättre saker än sitta vid datan och redigera bilder så får ni kolla min FB för att se bilder:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 558&type=1
Bilder på en sovade Daniel Hesselberg, fruzen drink och lite random pics utlovas!
Utöver detta så har det gått upp för mig hur hårt Adepticon kommer bli och vad sweet sexteen verkligen innebär.
/Blom er lykta i mörkret
Eftersom jag har bättre saker än sitta vid datan och redigera bilder så får ni kolla min FB för att se bilder:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 558&type=1
Bilder på en sovade Daniel Hesselberg, fruzen drink och lite random pics utlovas!
Utöver detta så har det gått upp för mig hur hårt Adepticon kommer bli och vad sweet sexteen verkligen innebär.
/Blom er lykta i mörkret

Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Just snyggt av barnvakterna att somna!
- Lottomannen
-
Gonka Koff
Haha! Väntar på uppdatering! Är ni med Alan i Chicago idag eller?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Japp. har precis kommit tillbaka till hotellet efter en dag med Alan som slutade i en däckad Blom uppe i Hanks presidential svit. Glömde helt att ta bilder dock tyvärr 
Felix "Daskad" Thuresson