Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Information om kommande och spelade turneringar
Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av LillePer »

De som står för kompen på GC är med och arrar en subkompturnering i Gbg, helgen innan den föreslagna. Du kan ju alltid fråga dem men antar att de kanske inte är sjukt sugna på att kompa ännu mera. Men som sagt att fråga dem. (Max,Neil, zurken) kan ju inte skada.

Max
Inlägg: 644
Blev medlem: 04 jul 2009, 17:44

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av Max »

max_elmgren skrev:Jag har hittat ett datum som verkar passa mig ganska bra, efter en tenta innan en dykresa en ojämn helg innan kandidatarbetet börjat. Den 23:e Mars, en vecka innan Fantasia Fanatic. Men upplägget tycker jag kan bli antingen inför Gothcon eller inför Fanatic. Bra vore ju om nån av de som står för subkompen på Gotchon ville testa sina kompidéer på en liten turnering innan, så vore det ett bra tillfälle för att se om de är heltokiga!
Vi kompar ju redan en pre-gothcon turnering, och skall åka på ett par turneringar innan gothcon också, så blir nog lite tight för oss.

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av max_elmgren »

Då kör jag nåt eget upplägg. Idéer?

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Ny turnering i Stockholm. Intresse?

Inlägg av max_elmgren »

nu är datum spikat och allt är grönt både med bord lokal och resten är upp till deltagare, jag satte tiden så att det inte vore omöjligt för folk som bor lite längre bort att faktiskt kunna komma. Länken till turneringstråden där även anmälan sker är http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... 68#p161868

Skriv svar