Stockholmsturnering i sommar. vilken sort?

Information om kommande och spelade turneringar
max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Stockholmsturnering i sommar. vilken sort?

Inlägg av max_elmgren »

Vilken Vecka ska jag köra på då?
Och lågkomp där kompen spelaalli blir ju lite motsägelsefullt. Man får komma med hur hård man vill men varje steg på kompmallen är x2 i den aktiva kompen. Så varje kompsteg är multiplicerat med två.
0 komp mot 3 komp ger +6 och -6. Så en 10-10 blir 16-4. Så watch out on the komp. 1850p. Allt tillåtet och allies är som de ska och inte bara allies of convenience. Imperial knights är OK? Eller?

Konfa
Inlägg: 712
Blev medlem: 11 apr 2010, 12:30

Re: Stockholmsturnering i sommar. vilken sort?

Inlägg av Konfa »

Kul idé, men kommer inte en sådan hård komp resultera i att man lika gärna kunde spela komp 0/1?

Vecka 29?

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Stockholmsturnering i sommar. vilken sort?

Inlägg av max_elmgren »

Jo. Hmm. Flabbergast kompen då. Har inte tittat så mkt på den. Hur anser ni att den är?

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: Stockholmsturnering i sommar. vilken sort?

Inlägg av Ancalagon »

max_elmgren skrev:Jo. Hmm. Flabbergast kompen då. Har inte tittat så mkt på den. Hur anser ni att den är?
Konstig. Den andra är bättre på alla sätt och vis. Men det är ju du som TO som sätter upp ramarna för hur du vill ha det och hur du vill att kompen ska spela in :)

Konfa
Inlägg: 712
Blev medlem: 11 apr 2010, 12:30

Re: Stockholmsturnering i sommar. vilken sort?

Inlägg av Konfa »

Ja, jag menade inte att försöka gnälla mig till en ändring. Tuta och kör så kommer vi så många vi kan från vinklubben.

Glapojke
Inlägg: 76
Blev medlem: 15 apr 2010, 10:13

Re: Stockholmsturnering i sommar. vilken sort?

Inlägg av Glapojke »

Jag tyckte det lät bra. Det kommer ju resultera i att folk kör mellan 0-2 i komp hursom troligen, vilket väl känns som en bra bredd enligt mig :)

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Stockholmsturnering i sommar. vilken sort?

Inlägg av max_elmgren »

Kommer troligen lägg till extra för gravcannons på centurions. För de är för jävla bra

Poet
Inlägg: 707
Blev medlem: 13 okt 2009, 08:16

Re: Stockholmsturnering i sommar. vilken sort?

Inlägg av Poet »

1850, tröskel på 1.. låter vettigt.. eller okompat...

Skit i aktiv komp etc.. antingen spelar vi en mjukisturnering eller så ostar vi på utav bara fan.. onödigt med mellanläge.

Lagturneringar ger så jävla dåliga rankingpoäng.

Mitten av juni eller mitten av juli.. vilket som =) (vi har ju samma lediga helger, så lägg den när du e ledig ;) )

Endagars e faktiskt sjukt najs..men kanske lägga den på lördagen denna gång så man kan dricka pils utan ångest ;)

Konfa
Inlägg: 712
Blev medlem: 11 apr 2010, 12:30

Re: Stockholmsturnering i sommar. vilken sort?

Inlägg av Konfa »

Poet skrev: Endagars e faktiskt sjukt najs..men kanske lägga den på lördagen denna gång så man kan dricka pils utan ångest ;)
Gör det! Så får vi ickedrickande nybörjare en chans ;)

Fredde_88
Inlägg: 176
Blev medlem: 30 jul 2013, 21:08
Ort: Uppsala/stockholm

Re: Stockholmsturnering i sommar. vilken sort?

Inlägg av Fredde_88 »

Stockholm tunering låter jätte kul :)
När och var? (TT krav?)

Skriv svar