Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016

Information om kommande och spelade turneringar
nerash
Inlägg: 133
Blev medlem: 25 dec 2014, 22:16
Ort: Skåne: Landskrona

Re: Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016

Inlägg av nerash »

Hylander skrev:
max_elmgren skrev:Jag vill vara med och leka. Men det verkar fullt. Jag har skrivit en lista utan att titta på de andra listorna. Och mailat den igår. Men är det fullt så är det. Så om nån hoppar av så tar jag gärna platsen. Tack på förhand. MAX
Om just frigg, duk och terräng saknas så kan vi ta med om det behövs. Säg till om det är där skon klämmer för Max. Är det utrymmet så kan jag snickra lite men det är väl lite väl...

låter jätte bra Pär, skall kolla lite extra hur det ser ut :)
dock är problemet att han hade fått vara med om det finns en till som vill :) för det är 18 deltagare.. ser gärna att det är ett jämnt antal

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016

Inlägg av fauh »

nerash skrev:
Hylander skrev:
max_elmgren skrev:Jag vill vara med och leka. Men det verkar fullt. Jag har skrivit en lista utan att titta på de andra listorna. Och mailat den igår. Men är det fullt så är det. Så om nån hoppar av så tar jag gärna platsen. Tack på förhand. MAX
Om just frigg, duk och terräng saknas så kan vi ta med om det behövs. Säg till om det är där skon klämmer för Max. Är det utrymmet så kan jag snickra lite men det är väl lite väl...

låter jätte bra Pär, skall kolla lite extra hur det ser ut :)
dock är problemet att han hade fått vara med om det finns en till som vill :) för det är 18 deltagare.. ser gärna att det är ett jämnt antal
19 anmälda på första sidan. Har någon hoppat av?

nerash
Inlägg: 133
Blev medlem: 25 dec 2014, 22:16
Ort: Skåne: Landskrona

Re: Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016

Inlägg av nerash »

vi har en som inte går att nå.

då han inte har skickat in en lista och inte går att kontakta så jag öppnar upp platsen

Användarvisningsbild
Spell Familiar
Inlägg: 397
Blev medlem: 02 jun 2015, 10:38

Re: Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016

Inlägg av Spell Familiar »

nerash skrev:vi har en som inte går att nå.

då han inte har skickat in en lista och inte går att kontakta så jag öppnar upp platsen
Låter vettigt. Trist men vettigt.
Har han inga kompisar som kan sparka på honom? Det får ju iofs finnas en gräns för vad arret kan och ska behöva göra.

Och var exakt kommer vi lira? Själv kommer jag förmodligen att slagga hemma i lund (snabb bil).
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

nerash
Inlägg: 133
Blev medlem: 25 dec 2014, 22:16
Ort: Skåne: Landskrona

Re: Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016

Inlägg av nerash »

Spell Familiar skrev:
nerash skrev:vi har en som inte går att nå.

då han inte har skickat in en lista och inte går att kontakta så jag öppnar upp platsen
Låter vettigt. Trist men vettigt.
Har han inga kompisar som kan sparka på honom? Det får ju iofs finnas en gräns för vad arret kan och ska behöva göra.

Och var exakt kommer vi lira? Själv kommer jag förmodligen att slagga hemma i lund (snabb bil).
då det finns en lokal boka i en "liten" gympa sal på en skolan när allt är spikat så meddelar jag adressen senare både på forumet och via mail till alla deltagre,

shadowww
Inlägg: 34
Blev medlem: 13 nov 2011, 16:58

Re: Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016

Inlägg av shadowww »

mtz skrev:Ravenguard spelaren har räknat -1 på rqvens fury, men den kompar -4 på en Chapter Master

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Tack för all hjälp att hitta det vi missat. :)

Har ändrat i listan samt också kontaktat spelaren utifall han vill ändra något.

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016

Inlägg av max_elmgren »

Så jag ska hitta en själ som vill spela som helst har nånstans att slagga redan i Skånetrakten? Jag försöker.

Användarvisningsbild
Spell Familiar
Inlägg: 397
Blev medlem: 02 jun 2015, 10:38

Re: Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016

Inlägg av Spell Familiar »

Jag vill inte verka needy... men var exakt ska vi vara? Det avgör hur tidigt jag måste köra från Lund.
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

nerash
Inlägg: 133
Blev medlem: 25 dec 2014, 22:16
Ort: Skåne: Landskrona

Re: Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016

Inlägg av nerash »

Spell Familiar skrev:Jag vill inte verka needy... men var exakt ska vi vara? Det avgör hur tidigt jag måste köra från Lund.

Hej,
ursäktar för sent svar

Platsen är satt på västervång skolan i Landskrona,
Vi kommer vara i lilla gympa salen,

Exercisgatan 60
261 39 LANDSKRONA

Användarvisningsbild
Spell Familiar
Inlägg: 397
Blev medlem: 02 jun 2015, 10:38

Re: Landskrona 40k Turnering 13-14 Augusti 2016

Inlägg av Spell Familiar »

nerash skrev:Exercisgatan
I'll be right at home then :wub:

För övrigt har jag hittat fler fel i folks listor men det har säkert arret koll på. (Olika klasskostnader för psykers, vapen och utrustning som inte specifiserats etc)
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

Skriv svar