Du är presenterad!

Vem är vem? Presentera dig!
Izin
Inlägg: 416
Blev medlem: 09 okt 2008, 10:31

Re: Du är presenterad!

Inlägg av Izin »

Namn: Axel Rydén
Ålder: 17
Förening: RT
Armé: Eldar, Tyranids, Daemonhunters, Witchhunters, Iron Warriors
Meriter: 2 EM-brons, SM-guld, 1a BSK 06, Halmicon 07, QFA 07, RTKM 07-08, SSK 08
Bästa 40k minne: Match 1 på Gothcon 06, möter en indentisk IW-lista på ett ökenbord utan nightfight/Missionet i match två samma turnering.
17,83

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Du är presenterad!

Inlägg av Flygmaskin »

Namn: David Utter
Ålder: 26
Arméer: Eldar, White Scars, Dark Eldar, Tau, Tzeench
Förening: Älks
Meriter: 2:a Best Painted GC 08, Best Sportmanship GC 06, 15:e GC 06, 14:e GC 07, 13:e GC 08 (om 12 år vinner jag GC...)
Bästa 40k minne: När jag GC 04 låser in 8 nidwarriors i ett hus, som innan slaget min motståndare bestämt hävdade att man bara kunde gå in i via dörrarna, med hjälp av två falkar parkerade för ingångarna från runda tre till runda sist.
Sämsta 40k minne: Runda 2; 50 Guardians + 20 Guideade Guardians + 2 Falcons + 1 Lansvyper + 6 Wraithguards + 5 Dark Reapers + 3 Star Cannons = 1 Wound på en 3rd ed Khornprins...
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Du är presenterad!

Inlägg av speedfreek »

Namn: Pär Nordlund
Ålder: 27
Arméer: Häxjägare, Speedfreeks, Slaanseh, Jockes Tau men snart mina egna
Förening: DMF/Gast/Ylva
Meriter: Vunnit Hammar-/Vinterslag tre gånger i rad och är bäst på att komma topp tio men aldrig vinna. Har bl.a kommit fyra ett helt varv (GothCon, LinCon, SydCon, BSK) 3.a på ETC 07 och 08. Råkade vinna Sportsmanship på GC08. Vill hellre vinna armépriser än placeringspricer men lyckas inte med det heller...
Bästa 40k minne: ETC-semestern i Italien
Sämsta 40k minne: I mitt första turneringsslags första runda (julen 94) flyger mina Gargoyles "fly high" och en multi-melta tarantula skjuter och missar. Skottet trillar ner på min Carnifex bakom en skog och dödar den...

Användarvisningsbild
Asplund
Inlägg: 1538
Blev medlem: 27 okt 2008, 13:02
Ort: Bästkusten

Re: Du är presenterad!

Inlägg av Asplund »

Namn: Johan Asplund
Ålder: Spelade på Rouge Trader-tiden. Klart övermogen alltså.
Arméer: Snart Iron Hands
Förening: Ylva & Gast-gäst
Meriter: Tog nästan simborgarmärket...
Bästa 40k minne: DE Lord som rundan efter mina Mandrakes dödat en squad Bloodletters save:ar 26 wounds.
Sämsta 40k minne: En stulen arme tävlar med 2:ed som sämsta minne.

Desertlord
Inlägg: 696
Blev medlem: 27 okt 2008, 20:06
Ort: Norrköping

Re: Du är presenterad!

Inlägg av Desertlord »

Namn: Fredrik Eriksson
Ålder: 34
Hemvist: Norrköping
Förening: Ingen. Är på gång med en 2-mannaklubb med Snot
Armeer: Khorne, CSM, Eldar, Dark Angels och på gång med IG och SM
Meriter: inga men har vunnit Sportsmanship vid ett par tillfällen
Bästa 40k-minne: När jag jagade 10 ogryns med min Chaos Dread
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Du är presenterad!

Inlägg av Papa D »

Namn: Daniel Hesselberg
Ålder: Två barnspappa
Hemvist: Söder
Förening: Ingen.
Armeer: Orker och IG(1 färdig model.. men snart så kommer det), sålde just 2000p Nurgle.
Meriter:Börja spela 40K samma år som Axel föddes, sämst komp på SSK. Tycker 40K är kul även om man förlorar.
Bästa 40k-minne: Det finns för många att välja mellan.
Sämsta 40k minne: När man spenderat varje kväll i 3 månader för att bygga en orc-lista, sen märker man att den SUGER och måste helt tänka om.
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Du är presenterad!

Inlägg av Hylander »

Namn: Pär Hylander
Ålder: född 1973
Hemvist: Varberg
Förening: TOK
Armeer: CSM, SM. Eldar, Necrons, bygger Orker,
Meriter: För få
Bästa 40k-minne: D-cannon på squiggot (Ursäkta Matthias men så är det)
Sämsta 40k minne: Alla de gånger då slagen avgörs med vem som börjar, blir troligen bättre med 5e.
Senast redigerad av 1 Hylander, redigerad totalt 11 gånger.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Michael Carl
Inlägg: 994
Blev medlem: 05 nov 2008, 11:14

Re: Du är presenterad!

Inlägg av Michael Carl »

Namn: Michael Carl
Ålder: 33
Hemvist: Varberg
Förening: TOK
Armeer: Imperial Guard, Eldar, Thousand Sons, Space Marines, Witchhunters, Chaos Space Marines, Orks, Tyranids, Daemonhunters, Chaos Daemons, Dark Eldar, Emperors Children (på gång...)
Meriter: Arrangör av mängder av turneringar i Varberg
Bästa 40k-minne: För många för att berätta om här

ZimmeZitron
Inlägg: 120
Blev medlem: 09 okt 2008, 20:44

Re: Du är presenterad!

Inlägg av ZimmeZitron »

Namn: Simon Bardh
Ålder: 21
Hemvist: Jönköping
Förening: ESS
Arméer: Necrons och Imperial Guard, samt Marines och Eldars på G.
Meriter: Inga nämnvärda...
Bästa 40k-minne: I tredje upplagan då en Dark eldar lord med kittet samt sju incubis charge:ar 3 tactical marines. De lyckas göra noll wounds! Dessutom slår marinesen ihjäl en incubi, DE-killarna missar moralslaget och blir huggna i ryggen!
"When a player is the best in his position in the world and doesn’t play for Real Madrid, you have to consider it a waste."

- Sergio Ramos

Ogge
Inlägg: 195
Blev medlem: 16 okt 2008, 07:27

Re: Du är presenterad!

Inlägg av Ogge »

Oskar Johansson, 31 år och Götteborrrgare. En av konglomeratet RA:s fem medlemmar. Jag spelar Witch Hunters, Orker och IG och bruker placera mig sist på Gastmasters. Jag skrattade gott in onsdags då Hellthell chargade tio systrar med sin Avatar i runda två för att inte komma loss förrän i runda fem. Att han i runda fyra chargade med en, förvisso tilltuffsad, guardian enhet och förlorade, gjorde inte saken sämre. :lol:

Skriv svar