Malmö, finns här community för målning och spel

Har du föreningsspecifik information du vill dela med dig av? Letar du efter en förening?
Fluff Fluffington
Inlägg: 5
Blev medlem: 11 dec 2014, 14:01

Malmö, finns här community för målning och spel

Inlägg av Fluff Fluffington »

Hej alla glada nördar :)

Jag sitter hemma på kvällarna då och då och pillar och föröska komma igång ordentligt med denna fantastiska hobby, målar mest men skulle vilja börja spela också. Som med alla andra saker som tex PS4 oc h så vidare är det inte särksilt kul utan andra.

Därav undrar jag om det finns folk i Malmö som sysslar med denna hobby, annordas det kvällar för målning osv?

Återupplivade hobbyn när jag bodde i tyschkland så svårt att hålla kontakten med dem där och kommer inte från Malmö så inte så många bekanta här som delar mitt intresse.

Tack på förhand,

Användarvisningsbild
RUNE
Inlägg: 699
Blev medlem: 21 maj 2012, 07:52

Re: Malmö, finns hrä community för målning och spel

Inlägg av RUNE »

Responsen, eller avsaknaden av den, säger nog en del om klimatet i Malmö.
Det enda jag kan tänka mig är Playoteket nere i centrum, men jag har ingen aning hur de har det nu för tiden.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Malmö, finns här community för målning och spel

Inlägg av Gonka Koff »

Det finns en massa sköna prickar på andra sidan bron! Vet dock inte hur man kommer i kontakt med dom
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Malmö, finns här community för målning och spel

Inlägg av daskad »

Andy som bor i Köpenhamn(tror jag) heter Imarco på forumet. Kan ju kolla med honom men tror de har lite mer aktivitet där borta
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Skriv svar