TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av The Gretchin »

Jag är medveten om att jag som enda orkspelare kommer att få smisk. Jag hoppas bara (och vet att så också kommer att ske) att jag får möta fem trevliga spelare, även om matcherna i sig inte kommer att vara så trevlig (för mina boys...). :wub:
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av Flogger »

Vi kan mötas Helmer, jag är så snäll så snäll, och den som säger emot ska jag visa min hylla med sportsmanshippokaler ;)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av The Gretchin »

Jag vill citera något som Egge skrev för ett tag sedan.
"Jimmy är trevlig , hans lista är det inte."
Så känner jag för dig Flogger :wub: (och antagligen alla andra...)

Kan inte vi mötas första matchen så får jag i alla fall en trevlig första förlust? :D
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

cazed
Inlägg: 48
Blev medlem: 15 maj 2014, 10:48

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av cazed »

The Gretchin skrev:Jag är medveten om att jag som enda orkspelare kommer att få smisk. Jag hoppas bara (och vet att så också kommer att ske) att jag får möta fem trevliga spelare, även om matcherna i sig inte kommer att vara så trevlig (för mina boys...). :wub:
Är du samma Ork-spelande Helmer som var med på Pre-TOK på Väs har du ju iaf vinstmöjlighet på mina rymdalver =) Sen kan jag ju dock inte garantera att vara trevlig...

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av The Gretchin »

cazed skrev:
The Gretchin skrev:Jag är medveten om att jag som enda orkspelare kommer att få smisk. Jag hoppas bara (och vet att så också kommer att ske) att jag får möta fem trevliga spelare, även om matcherna i sig inte kommer att vara så trevlig (för mina boys...). :wub:
Är du samma Ork-spelande Helmer som var med på Pre-TOK på Väs har du ju iaf vinstmöjlighet på mina rymdalver =) Sen kan jag ju dock inte garantera att vara trevlig...
Det är jag det. Lite vassare lista (fortfarande kass i sammanhanget), men samma trevliga uppsyn. Ser fram emot ytterligare en trevlig match mot dig i kampen om nästsista platsen. ;)
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

MFL
Inlägg: 204
Blev medlem: 12 jan 2013, 21:50

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av MFL »

I den här tråden får man ha rökrock för alla smokescreans :D
Mattias Lindeberg

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av LillePer »

Tackar jönköpingsborna för förtroendet! Har inte testspelat så mycket som jag kanske velat, men det är väl bara att charga ihjäl saker? Så svårt kan det ju inte vara....

SamuelB
Inlägg: 470
Blev medlem: 16 mar 2012, 10:37
Ort: Jönköping

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av SamuelB »

LillePer skrev:Tackar jönköpingsborna för förtroendet! Har inte testspelat så mycket som jag kanske velat, men det är väl bara att charga ihjäl saker? Så svårt kan det ju inte vara....
Ja så nu får du se till och prestera så att vi inte skämmer ut oss :wub:

Helmer denna gången spelar jag inte tau så det blir nog en mysigare match om vi möts nu i Varberg.

Användarvisningsbild
The Gretchin
Inlägg: 674
Blev medlem: 19 dec 2010, 11:04

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av The Gretchin »

SamuelB skrev:
LillePer skrev:Tackar jönköpingsborna för förtroendet! Har inte testspelat så mycket som jag kanske velat, men det är väl bara att charga ihjäl saker? Så svårt kan det ju inte vara....
Ja så nu får du se till och prestera så att vi inte skämmer ut oss :wub:

Helmer denna gången spelar jag inte tau så det blir nog en mysigare match om vi möts nu i Varberg.
Ett Bikecouncil är la inte fy skam heller? :roll:
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Joakim
Inlägg: 2058
Blev medlem: 19 apr 2009, 20:28

Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3

Inlägg av Joakim »

Hum ensam GK spelare, känns som om att det kanske är bra mot Demoner, får ju hoppas!!!! För många är dom...

Skriv svar