Listor

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Stefan
Inlägg: 288
Blev medlem: 01 dec 2010, 21:17

Re: Listor

Inlägg av Stefan »

Konfa skrev:Det kommer bli grymt, commanderspam och stompa till trots, i värsta fall är det en av fyra matcher som går snett och vi kan erbjuda tröstpoäng i nästa match för de som blir krossade av stompan och ramlar ner på vår nivå ;)
Håller med, även om vissa saker sticker i ögonen, så har ni gjort ett grymt jobb Tokare o det ska bli skitkul att rulla tärning hos er!
Stefan "Krak" Hedström

Användarvisningsbild
Trulsante
Inlägg: 1193
Blev medlem: 08 nov 2011, 11:27
Ort: Varberg

Re: Listor

Inlägg av Trulsante »

Ni är alla mer än välkomna!

Skickat från min A0001 via Tapatalk
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Listor

Inlägg av Röde »

Bring me Da Stompa... Vore så sjukt najs att få göra ett försök att ta ut den.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

leidstedt
Inlägg: 650
Blev medlem: 26 aug 2012, 00:47

Re: Listor

Inlägg av leidstedt »

Stefan skrev:
Konfa skrev:Det kommer bli grymt, commanderspam och stompa till trots, i värsta fall är det en av fyra matcher som går snett och vi kan erbjuda tröstpoäng i nästa match för de som blir krossade av stompan och ramlar ner på vår nivå ;)
Håller med, även om vissa saker sticker i ögonen, så har ni gjort ett grymt jobb Tokare o det ska bli skitkul att rulla tärning hos er!
+1

Bruce
Inlägg: 108
Blev medlem: 26 okt 2009, 12:13

Re: Listor

Inlägg av Bruce »

Så nice att ni valt att visa kompen innan turneringen.

Om jag möter stompan så ska allt bly riktas mot den för att ta hem "döda stompan priset".

Bronson
Inlägg: 689
Blev medlem: 09 nov 2009, 18:30

Re: Listor

Inlägg av Bronson »

Mycket tugg om stompan och andra listor som flera anser är för hårda för att vara med. Gemensamt för alla de hårdaste listorna är att dom har ganska hårda counters (nej inte bara att andra listor kan döda dem lätt, man kan spela runt problem också med vissa listor som Hylander gav exempel på). Och framförallt är det en lagturnering med ett väldigt viktigt och intressant inslag ...... Pairingen! Har man en eller flera listor i sitt lag som inte vill möta 45 Ork bikers, en stompa eller missile pod spam så får man fixa det i pairingen. Det som är hela grejen med denna turneringen och det ser ut att bli roligaste turneringen hittills om man ser till just pairingen då det finns mycket sten/sax/påse listor. Har man inget svar på någon av motståndarlagets listor så kanske man gjort fel själv och inte ska gnälla över kompen?

Mina 5 cent i alla fall......
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Listor

Inlägg av Flygmaskin »

+1
Människomat, till exempel spannmål.

Skriv svar