TTT19
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TTT19
Listorna är öppna nu.
Jag vill att alla som inte har skrivit ner korten de tar bort PMar mig om det så fixar jag in det.
Vill ha kortnamn, kortnummer och vad du heter/vilket lag du spelar i. KAPTENEN skicka in detta till mig (alla samtidigt..)
Ändrar ni inte korten innan på lördag den 26:e (midnatt fredag-lördag) så spelar ni med alla korten i leken.
Jag vill att alla som inte har skrivit ner korten de tar bort PMar mig om det så fixar jag in det.
Vill ha kortnamn, kortnummer och vad du heter/vilket lag du spelar i. KAPTENEN skicka in detta till mig (alla samtidigt..)
Ändrar ni inte korten innan på lördag den 26:e (midnatt fredag-lördag) så spelar ni med alla korten i leken.
Senast redigerad av 2 testuser, redigerad totalt 22 gång.
-
Vilken tactical lek används? codex-specifik eller den generiska, eller får varje armé välja vilken man vill användatestuser skrev: ↑22 okt 2019, 18:57Listorna är öppna nu.
Hur långt bort ligger tågstationen? Om långt bort går det buss som man kan ta?
***: Oh, Ultra marines. Men de får väl inte ha så många heavy weapons i devestatorn.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.
1,7km att gå enligt Google maps. https://goo.gl/maps/jSnHN7ps1SDPK6XH9