Bwahaha! Hade Robert inte räknat ut att Varberg låg i närheten av Göteborg pga deltagarna, så skulle han nog inte ha en susning om vilket väderstreck vi skulle åt. Robert är så cool att han har GPS på sin HD.fauh skrev:Skulle gissa på att det INTE var kickern. Han har nog inga problem med att hitta hit
WarCon 2016
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: WarCon 2016
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
För att vara helt ärlig så hade jag inte heller vetat var varberg ligger om det inte var för google maps. Men jag syftade mest på att han förmodligen hittar HIT till forumetKatarsis skrev:Bwahaha! Hade Robert inte räknat ut att Varberg låg i närheten av Göteborg pga deltagarna, så skulle han nog inte ha en susning om vilket väderstreck vi skulle åt. Robert är så cool att han har GPS på sin HD.fauh skrev:Skulle gissa på att det INTE var kickern. Han har nog inga problem med att hitta hit
- Spell Familiar
That!fauh skrev:För att vara helt ärlig så hade jag inte heller vetat var varberg ligger om det inte var för google maps. Men jag syftade mest på att han förmodligen hittar HIT till forumetKatarsis skrev:Bwahaha! Hade Robert inte räknat ut att Varberg låg i närheten av Göteborg pga deltagarna, så skulle han nog inte ha en susning om vilket väderstreck vi skulle åt. Robert är så cool att han har GPS på sin HD.fauh skrev:Skulle gissa på att det INTE var kickern. Han har nog inga problem med att hitta hit
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."
Ahhh... Ni menar att man skall läsa alla inlägg för att förstå helheten. Gotya!
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Fick reda på av herr Edvinsson att jag fortfarande är anmäld. Jag kan alltså INTE vara med nu till helgen. Inte heller Nils Carlén (antar att jag måste tala för honom då han är i Sydostasien och reser runt)
- Spell Familiar
Det är onsdag!!!!!
"Vad vill vi ha?"
"Listor!"
"När vill vi ha dem?"
"NU för fan!"
"Vad vill vi ha?"
"Listor!"
"När vill vi ha dem?"
"NU för fan!"
Märkligt, kan ha svurit på att du var borttagen... det ordnar vifauh skrev:Fick reda på av herr Edvinsson att jag fortfarande är anmäld. Jag kan alltså INTE vara med nu till helgen. Inte heller Nils Carlén (antar att jag måste tala för honom då han är i Sydostasien och reser runt)
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Maester MC och jag (fast mest MC... ok bara MC) ordnar det under dagen [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]Spell Familiar skrev:Det är onsdag!!!!!
"Vad vill vi ha?"
"Listor!"
"När vill vi ha dem?"
"NU för fan!"
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Skynda skynda, jag måste ha ngt att göra på tåget hem.Trulsante skrev:Maester MC och jag (fast mest MC... ok bara MC) ordnar det under dagen [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]Spell Familiar skrev:Det är onsdag!!!!!
"Vad vill vi ha?"
"Listor!"
"När vill vi ha dem?"
"NU för fan!"
Snälla, söta, rara.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
- Spell Familiar
Borde stå Löjtnant, tror jag bestämt (hata du-reformen)!fauh skrev:Fick reda på av herr Edvinsson att jag fortfarande är anmäld. Jag kan alltså INTE vara med nu till helgen. Inte heller Nils Carlén (antar att jag måste tala för honom då han är i Sydostasien och reser runt)