Listor

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Inlägg: 11197
Blev medlem: 07 nov 2008, 07:21
Ort: Uppsala

Re: Listor

Inlägg av DHettNeck »

leidstedt skrev:Bra att skaparna och företrädarna för en kompmall som ska ge "balanserat spel" gratulerar varandra öppet när man "har lurat komparna". Skapar både glädje och förtroende för mallen.

Nuff said...
Det är väl ett väldigt bra tecken på att dom som sitter i gruppen vet vad som är bra i det här spelet och ungefär vad det förtjänar i komp.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Användarvisningsbild
Trulsante
Inlägg: 1193
Blev medlem: 08 nov 2011, 11:27
Ort: Varberg

Re: Listor

Inlägg av Trulsante »

Jag utlyser härmed ett extrapris som ej är endorse:at av TOK utan bara av mig själv:

Den/de som tar ner Stompan kommer få ett extra litet pris!! Jag säger inte vad det är, men det skulle kunna tänkas vara en bild på Flogger där han erkänner att han hade fel ;)

Skickat från min A0001 via Tapatalk
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Listor

Inlägg av Hylander »

leidstedt skrev:Bra att skaparna och företrädarna för en kompmall som ska ge "balanserat spel" gratulerar varandra öppet när man "har lurat komparna". Skapar både glädje och förtroende för mallen.

Nuff said...
Jag håller med, i sak, om detta, men man skall nog se det som glatt rivaliserande tjöt.

Dock tycker ju jag, som subkompare, att de inte lurat oss utan numera har en mer rättvis komp på sina listor. Jag hoppas att vårt arbete (subkompningen) kan vara till gang för mallen att utvecklas och bli bättre.

Att mallen inte är perfekt är ju en självklarhet och den kommer aldrig bli. Dock kan den ju förbättras och är bättre än, min personliga åsikt, att spela okompat.

SÅ glädjs åt subkompningen och kramas lite, samtidigt som ni bankar skiten ur motståndarens armé, till helgen!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Listor

Inlägg av Flygmaskin »

Trulsante skrev:Jag utlyser härmed ett extrapris som ej är endorse:at av TOK utan bara av mig själv:

Den/de som tar ner Stompan kommer få ett extra litet pris!! Jag säger inte vad det är, men det skulle kunna tänkas vara en bild på Flogger där han erkänner att han hade fel ;)

Skickat från min A0001 via Tapatalk
The hunt is on!
Kan öka hypen med att säga att vi har försökt få ner fanskapet i en månad på Gast. Ännu har ingen lyckats.
Människomat, till exempel spannmål.

Konfa
Inlägg: 712
Blev medlem: 11 apr 2010, 12:30

Re: Listor

Inlägg av Konfa »

Jag drar med mina fusktärningar, så löser vi det med mina två meltas.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Listor

Inlägg av LillePer »

Det gör ju max 8 HP. En tredje melta krävs, sen är det lugnt. :)

Konfa
Inlägg: 712
Blev medlem: 11 apr 2010, 12:30

Re: Listor

Inlägg av Konfa »

Får novachargea ena riptiden så är det lungan!

Stefan
Inlägg: 288
Blev medlem: 01 dec 2010, 21:17

Re: Listor

Inlägg av Stefan »

leidstedt skrev:Bra att skaparna och företrädarna för en kompmall som ska ge "balanserat spel" gratulerar varandra öppet när man "har lurat komparna". Skapar både glädje och förtroende för mallen.

Nuff said...
+1
Stefan "Krak" Hedström

Bruce
Inlägg: 108
Blev medlem: 26 okt 2009, 12:13

Re: Listor

Inlägg av Bruce »

Flygmaskin skrev:
Trulsante skrev:Jag utlyser härmed ett extrapris som ej är endorse:at av TOK utan bara av mig själv:

Den/de som tar ner Stompan kommer få ett extra litet pris!! Jag säger inte vad det är, men det skulle kunna tänkas vara en bild på Flogger där han erkänner att han hade fel ;)

Skickat från min A0001 via Tapatalk
The hunt is on!
Kan öka hypen med att säga att vi har försökt få ner fanskapet i en månad på Gast. Ännu har ingen lyckats.
Hur hård är den där stompan?

Apocswe
Inlägg: 613
Blev medlem: 30 mar 2010, 05:14

Re: Listor

Inlägg av Apocswe »

Av13/13/10 12 HP. Sitter oftast en big mek + några meks i som lagar. Kan få 4+ invo.

Jag har satt 7 hullpoints i den på 2 rundor. Men de va lite flax också.

Skriv svar